ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. gospodarki odpadami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2013-07-12

Ogłoszono dnia: 2013-07-12 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2013-07-24 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Id ogłoszenia: WOA.210.2.2013

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
*  wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ochrony środowiska, inżynierii środowiska, ekonomicznym, prawnym lub administracja publiczna,
* co najmniej 3 letni staż pracy,
b) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustaw samorządowych, ustawy  o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa o odpadach i rozporządzenia z tym związane,
b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
c) doświadczenie w branży związanej z gospodarką odpadami,
d) doświadczenie w określaniu kosztów transportu, odbioru i utylizacji odpadów,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
f) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
g) dyspozycyjność,
h) prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
2. Prowadzenie systemu odbioru odpadów komunalnych  od właścicieli nieruchomości.
3. Określanie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a także szczegółowy sposób świadczenia usług na rzecz właścicieli nieruchomości w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
4. Dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu aktualizacji i weryfikacji rynku gospodarki odpadami komunalnymi oraz możliwości technicznych  i organizacyjnych Gminy.
5. Organizowanie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
6. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.  
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze dwukondygnacyjnego budynku,  wyposażone jest, w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy,  który wykorzystywany będzie ponad 4 godz.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie na terenie otwartym.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

10,0%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl oraz Punkcie Informacyjnym tut. Urzędu,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy(kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7) oświadczenia o:
   - stanie zdrowia,
   - niekaralności,
   - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
   - o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-07-24 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
w zamkniętych kopertach z dopiskiem  Inspektor GK w terminie do 24.07.2013 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu)
 

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Kwestionariusz osobowy do pobrania:
- dokument zapisany w formacie *.pdf - pobierz tutaj
- dokument zapisany w formacie *.doc - pobierz tutaj
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony