Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7Szczegóły informacji
Ogłoszenie: kierownik Wydziału Spraw Społecznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Spraw Społecznych, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2018-06-27
Ogłoszono dnia: 2018-06-27 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2018-07-06 14:00:00
Nr ogłoszenia: 7
Id ogłoszenia: WOA.210.7.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie wyższe pierwszego i drugiego stopnia, preferowany kierunek administracja,
- 5-letni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych, w tym między innymi:
- prawa samorządowego,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy – prawo zamówień publicznych,- ustawy – prawo wodne,- ustawy o sporcie,- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
- znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy samodzielnej, współpracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Nadzór nad należytą organizacją pracy wydziału.
2. Opracowywanie planów finansowo – rzeczowych z zakresu działania wydziału oraz sporządzanie zaangażowania wydatków dokonywanych przez wydział.
3. Analiza i bieżące monitorowanie możliwości pozyskiwania środków
z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł przeznaczonych na aktywizację.
4. Koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem wniosków o dofinansowanie projektów z EFS przygotowywanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki pomocnicze gminy.
5. Prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
6. Współpraca z Młodzieżową Radą Miejską.
7. Prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacja zadań „budżetu obywatelskiego”.
8. Organizacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi i turystycznymi.
9. Nadzór nad serwisem internetowym i profilem społecznościowym gminy.
10. Współpraca z miastami partnerskimi.
11. Realizacja zadań wynikających z programu „Karta Weterana”.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, jest wyposażone w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, jest wyposażone w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,67%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy w tym staż na stanowiskach jak w pkt 2. ppkt 1) lit.b, (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
- kserokopia dokumentu prawo jazdy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-06 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem KIEROWNIK WSS w terminie do 6 lipca 2018 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.