ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik Wydziału Spraw Społecznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Spraw Społecznych, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Spraw Społecznych

Data udostępnienia: 2018-06-27

Ogłoszono dnia: 2018-06-27 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2018-07-06 14:00:00

Nr ogłoszenia: 7

Id ogłoszenia: WOA.210.7.2018

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie wyższe pierwszego i drugiego stopnia, preferowany kierunek administracja,
  2. 5-letni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawnych, w tym między innymi:
    - prawa samorządowego,
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy – prawo zamówień publicznych,
    - ustawy – prawo wodne,
    - ustawy o sporcie,
    - ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
    - ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
  2. znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel) Open Office, poczty elektronicznej,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. umiejętność pracy samodzielnej, współpracy w zespole,
  5. dyspozycyjność,
  6. prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
            1. Nadzór nad należytą organizacją pracy wydziału.
            2. Opracowywanie  planów finansowo – rzeczowych z zakresu działania wydziału oraz sporządzanie zaangażowania wydatków dokonywanych przez wydział.
            3.  Analiza i bieżące monitorowanie możliwości pozyskiwania środków
z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł przeznaczonych na aktywizację.
            4. Koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem wniosków o dofinansowanie projektów z EFS przygotowywanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki pomocnicze gminy.
            5. Prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
            6.   Współpraca z Młodzieżową Radą Miejską.
            7. Prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacja zadań „budżetu obywatelskiego”.
            8. Organizacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi i turystycznymi.
            9. Nadzór nad serwisem internetowym i profilem społecznościowym gminy.
            10. Współpraca z miastami partnerskimi.
            11. Realizacja zadań wynikających z programu „Karta Weterana”.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzecz w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 1.  
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, jest wyposażone w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, oraz okresowo przebywać będzie w terenie otwartym w różnych warunkach atmosferycznych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6,67%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny, Curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  2. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
    http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
  3.  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy  w tym staż na stanowiskach jak w pkt 2. ppkt 1) lit.b, (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
  4. kserokopia dokumentu prawo jazdy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  6. oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-06 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem  KIEROWNIK WSS w terminie do  6 lipca 2018 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu  prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
 
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony