ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2013-08-05

Ogłoszono dnia: 2013-08-05 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2013-08-19 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Id ogłoszenia: WOA.210.3.2013

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie- kierunek  administracja,
  2. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych, biurach  ( ich odpowiednikach ) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach ( ich odpowiednikach ) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wyżej oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5.  niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość przepisów prawnych, w tym między innymi:
   - prawa samorządowego,
   - ustawy o finansach publicznych,
   - ustawy - prawo zamówień publicznych,
   - ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
   - ustawy - Kodeks pracy,
b. znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu,
c. brak przynależności do partii politycznych,
d. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
e. umiejętność pracy samodzielnej, jaki współpracy w zespole,
f. dyspozycyjność,
g. wysoka kultura osobista,
h. prawo jazdy kat. B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu.
2. Nadzór nad naborem pracowników i przebiegiem służby przygotowawczej.
3. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą nadzorowanych komórek organizacyjnych.
4. Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z bezpośredniego nadzoru nad wydziałami.
5. Podejmowanie czynności kierownika Urzędu w zakresie upoważnienia.
6. Współorganizowanie współpracy Gminy z zagranicą.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, zlokalizowanym na pierwszym piętrze zabytkowego budynku, przy ul. Rynek 1 w Międzyrzeczu, a przydzielone niektóre zadania wykonywane na terenie Gminy Międzyrzecz. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, który wykorzystywany będzie do 4 godzin dziennie.
Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe oraz środki do pracy.  
W trakcie procesu pracy  tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami oraz okresowo przebywał w terenie otwartym, przemieszczając się prywatnym samochodem osobowym.      

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

9,869%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum Vitae,
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl oraz Punkcie Informacyjnym tut. Urzędu.
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy), w tym staż na stanowiskach jak w pkt 2. ppkt 1) lit.b,
  6. posiadane uprawnienia,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.
  8. oświadczenia o:
    • stanie zdrowia,
    • niekaralności,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
    • o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • braku przynależności do partii politycznych,
  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-08-19 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
 
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
w zamkniętych kopertach z dopiskiem SEKRETARZ  w terminie do   19 sierpnia 2013 r. do godziny 1500 ( liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu  prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
 
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
 
 
Kwestionariusz osobowy do pobrania:
- dokument zapisany w formacie *.pdf - pobierz tutaj
- dokument zapisany w formacie *.doc - pobierz 
tutaj

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony