ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Międzyrzeczu, ul. Mieczysława Mikuły 1,66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy w Międzyrzeczu

Data udostępnienia: 2013-11-26

Ogłoszono dnia: 2013-11-26 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2013-12-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: 5

Id ogłoszenia: WOA.210.5.2013

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek socjologia, psychologia,
  2.  minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej i co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym był bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
  3. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  4. obywatelstwo polskie,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6.  niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawnych, w tym między innymi:
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
- rozporządzenie w sprawie środowiskowych domów samopomocy,
- rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych,
- prawa samorządowego,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy – prawo zamówień publicznych,
- ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy – Kodeks pracy,
b) doświadczenie zawodowe w zakresie obowiązków i zadań realizowanych na stanowisku, którego nabór dotyczy
c) doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi,
d) doświadczenie w pracy w administracji publicznej (samorządowej lub rządowej)
e) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej i programów krajowych,
f) znajomość zagadnień dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi, o pożytku publicznym i wolontariacie,
g) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
h) umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz.
2. Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki.
3. Zatrudnianie i zwalnianie pracowników ŚDS oraz wykonywanie innych obowiązków pracodawcy oraz przełożonego względem pracowników tej jednostki.
4. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej w jednostce.
5. Zapewnienie i utrzymanie wymaganego zakresu i poziomu usług w ŚDS.
6. Realizacja statutowych zadań ŚDS określonych w statucie jednostki.
7. Stała współpraca z Wojewodą Lubuskim, jego przedstawicielami i innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań ŚDS.
8. Opracowywanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania ŚDS oraz sporządzanie sprawozdań.
9. Administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu ŚDS oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie.
10. Prowadzenie treningów interpersonalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, zlokalizowanym na parterze w budynku wielofunkcyjnym, przy ul. Mieczysława Mikuły 1 w Międzyrzeczu, a przydzielone niektóre zadania wykonywane poza terenem ośrodka.   
Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe oraz środki do pracy.  
W trakcie procesu pracy tworzone będą dokumenty elektronicznie i papierowo wykorzystując komputer.
Praca wykonywana w pozycji siedzącej, a także stojącej i wiąże się m.in. z przebywaniem z grupą osób w pomieszczeniach zamkniętych o podwyższonym poziomie hałasu. Wymaga predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z uczestnikami i pracownikami ŚDS oraz predyspozycji do pracy z osobami zaburzonymi psychicznie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

0%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum Vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( kopie świadectw pracy), w tym staż na stanowiskach jak w pkt 2. ppkt 1) lit.b,
  5. kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
  7. oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
     8. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-12-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
                               Urząd Miejski w Międzyrzeczu
                                             Rynek 1
                                   66-300 Międzyrzecz
w zamkniętych kopertach z dopiskiem Kierownik ŚDS  w terminie do 10 grudnia 2013 r. do godziny 1500 ( liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu  prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
 
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony