Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: radca prawny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Data udostępnienia: 2014-05-09
Ogłoszono dnia: 2014-05-09 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2014-05-20 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Id ogłoszenia: WOA.210.2.2014
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe prawnicze,
* wpis na listę radców prawnych,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
b) znajomość przepisów i praktyka w ich stosowaniu w zakresie zadań realizowanych przez Gminę,
c) doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
d) obsługa komputera i pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej,
e) zdolności negocjacyjne,
f) umiejętność pracy w zespole.
b) znajomość przepisów i praktyka w ich stosowaniu w zakresie zadań realizowanych przez Gminę,
c) doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,
d) obsługa komputera i pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej,
e) zdolności negocjacyjne,
f) umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Świadczenie pomocy prawnej, a w szczególności udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez organy Gminy.
2) Reprezentowanie Gminy i Urzędu w procesach sądowych lub innych postępowaniach.
3) Udział w sesjach Rady Miejskiej.
4) Informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania Urzędu.
2) Reprezentowanie Gminy i Urzędu w procesach sądowych lub innych postępowaniach.
3) Udział w sesjach Rady Miejskiej.
4) Informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania Urzędu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie do 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z pracownikami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy, znajdujące się na pierwszym piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie do 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z pracownikami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
11,40%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7) oświadczenia o:
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-05-20 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem Radca prawny w terminie do 20 maja 2014 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.