ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. obsługi funduszu alimentacyjnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego, ul. Wojska Polskiego 13 B, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego

Data udostępnienia: 2014-07-31

Ogłoszono dnia: 2014-07-31 przez Irena Kiersztan

Termin składania dokumentów: 2014-08-11 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Id ogłoszenia: WOA.210.3.2014

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wymagania kwalifikacyjne:
*  wykształcenie wyższe  o kierunku: prawo
* co najmniej 3 letni staż pracy (w latach),
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
b) znajomość przepisów i praktyka w ich stosowaniu w zakresie zadań realizowanych przez Gminę,
c) obsługa komputera i pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej
d) zdolności negocjacyjne,
e) umiejętność pracy w zespole. 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Prowadzenie postępowań z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych do alimentów i przygotowywanie decyzji w tych sprawach.
2) Prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych i przygotowywanie decyzji w tych sprawach.
3) Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych.
4) Wydawanie zaświadczeń, postanowień oraz decyzji administracyjnych w sprawach określonych imiennym upoważnieniem.
5) Współpraca z Lubuskim Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim Woj. Lubuskiego, Prokuraturą Rejonową w Międzyrzeczu, Starostwem Powiatowym w Międzyrzeczu, Krajowym Rejestrem Długów, ośrodkami pomocy społecznej, komornikami sądowymi oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Międzyrzeczu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Wojska Polskiego 13B.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na drugim piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami, praca z dużym, stałym dopływem informacji.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

11,40%

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-08-11 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
w zamkniętych kopertach z dopiskiem  INSPEKTOR BFA w terminie do 11 sierpnia 2014 r. do godziny 1500  (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony