Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. administracyjno–gospodarczych w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data udostępnienia: 2017-11-29
Ogłoszono dnia: 2017-11-29 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2017-12-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 6
Id ogłoszenia: WOA.210.7.2017
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, politologia, zarządzanie i marketing, - obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy – prawo zamówień publicznych,
- ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość obsługi komputerowych programów biurowych, - umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania przy przygotowywaniu projektów uchwał i zarządzeń,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, dokładność, terminowość wykonywania powierzonych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zaopatrywanie pracowników w publikacje, wydawnictwa i czasopisma oraz prowadzenie ewidencji zbiorów bibliotecznych.
- Zaopatrywanie urzędu w środki czystości i prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
- Zaopatrywanie pracowników w druki, formularze, materiały biurowe i prowadzenie podręcznego magazynku materiałów biurowych.
- Dbanie o terminowe uiszczanie opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu – prowadzenie rejestru faktur w programie FINN.
- Zaopatrywanie pracowników w pieczęcie i pieczątki oraz prowadzenie ich ewidencji.
- Prowadzenie ewidencji ogłoszeń i obwieszczeń burmistrza oraz wywieszanie ich na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu, a także wywieszanie zarządzeń burmistrza, uchwał Rady Miejskiej oraz ogłoszeń innych urzędów i instytucji.
- Prowadzenie spraw związanych z opłatami pocztowymi i telefonicznymi urzędu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na II piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. Okresowe przybywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
Wykorzystuje samochód prywatny do celów służbowych (delegacje służbowe).
Pomieszczenie pracy, znajduje się na II piętrze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku. Okresowe przybywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
Wykorzystuje samochód prywatny do celów służbowych (delegacje służbowe).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,75%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-12 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WOA w terminie
do 12 grudnia 2017 r. do godziny 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.