Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. dróg i oświetlenia
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2020-04-28
Ogłoszono dnia: 2020-04-28
Termin składania dokumentów: 2020-05-11 14:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Id ogłoszenia: WOA.210.3.2020
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe i co najmniej- 3 letni staż pracy,
* wykształcenie średnie i co najmniej- 5 letni staż pracy, -
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o drogach,
- ustawa Prawo o ruchu drogowym,
- ustawa Prawo energetyczne,
- ustawa – prawo zamówień publicznych,
- ustawa – Kodeks Postepowania Administracyjnego, - posiadać wiedzę z dziedziny energetyki, w szczególności w zakresie energii elektrycznej,
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
- umiejętność bieglej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie spraw związanych z zarzadzaniem drogami w tym wydawanie decyzji na lokalizację urządzeń w pasie drogowym, zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na lokalizację zjazdów,
-
Opiniowanie zmian organizacji ruchu,
-
Opiniowanie wykorzystania dróg,
-
Opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy,
-
Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem drogowym, oświetleniem świątecznym, zakupem energii elektrycznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się na terenie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na II piętrze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,01%
V. Wymagane dokumenty:
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
-
list motywacyjny,
-
curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
-
klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem: http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
-
oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, -
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-05-11 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować na adres w zamkniętych kopertach z dopiskiem inspektor WGK w terminie do 11 maja 2020 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.