Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. promocji
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2021-11-24
Ogłoszono dnia: 2021-11-24
Termin składania dokumentów: 2021-12-06 14:00:00
Nr ogłoszenia: 10
Id ogłoszenia: WOA.210.10.2021
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe i co najmniej - 3 letni staż pracy,
* wykształcenie średnie i co najmniej - 5 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa oochronie danych osobowych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- prawo prasowe,
- Kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawa o zamówieniach publicznych, - znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Rzetelne informowanie obywateli, instytucji, przedstawicieli mediów o działaniach organów Gminy, poprzez przygotowanie i przekazywanie do publikacji – w uzgodnieniu z Burmistrzem bądź innej upoważnionej do tego osoby- artykułów, zdjęć, informacji, sprawozdań.
- Organizowanie spotkań, konferencji prasowych, wywiadów przedstawicieli Gminy z mediami.
- Promocja gminy w mediach lokalnych i regionalnych.
- Analizowanie publikacji prasowych, radiowych i telewizyjnych dotyczących Gminy i jej organów oraz ewentualne reagowanie na spostrzeżona w nich dezinformację, przekłamania poprzez przygotowanie żądania sprostowania bądź odpowiedzi na krytykę.
- Obsługa i prowadzenie strony internetowej Gminy Międzyrzecz oraz profilu społecznościowego Gminy.
- Prowadzenie kroniki Urzędu.
- Przygotowanie na tablicy informacyjnej ekspozycji, dotyczących najważniejszych wydarzeń z działalności Urzędu i bieżącą jej aktualizacja.
- Tworzenie wspólnie z Międzyrzeckim Ośrodkiem Kultury, Międzyrzeckim Ośrodkiem Sportu i Wypoczynku, Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie rocznego planu imprez kulturalno-sportowych.
- Aktualizacja i bieżące uzupełnienie „kalendarza imprez”
- Stała praca z kierownikami w zakresie zdobywania informacji w celu jej udostępniania.
- Przygotowanie zaproszeń, przemówień, listów gratulacyjnych.
- Udział w imprezach organizowanych pod patronatem gminy i jednostkami gminy celem przygotowania publikacji fotoreporterskiej.
- Opracowanie materiałów związanych z promocją i turystyką Gminy (foldery, wydawnictwa, albumy, kalendarze, gadżety reklamowe itp.).
- Planowanie, zakup, ewidencjonowanie i wydawanie informatorów, materiałów promocyjnych.
- Współpraca z miastami partnerskimi Gminy.
- Prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacją zadań „Budżetu obywatelskiego”.
- Współpraca z Młodzieżową Radą Miejską.
- Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
- Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń Burmistrza.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy znajduje się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 1.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
7,09%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
- oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, - wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-12-06 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem inspektor WSS w terminie do 6 grudnia 2021 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.