Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.31.2017 - Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.31.2017 - Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.Szczegóły informacji
WRG.271.31.2017 - Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki obce
Nr UZP: 616741-N-2017
Termin składania ofert / wniosków: 2017-12-06 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-12-06 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2017-11-15 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Ogłoszenie nr 500238384-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Międzyrzecz: Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna. Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna. Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616741-N-2017
Numer ogłoszenia: 616741-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500065525-N-2017
Numer ogłoszenia: 500065525-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500021649-N-2018
Numer ogłoszenia: 500021649-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędna infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego. Zamówienie obejmuje rozbudowę szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45214100-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.01.2018-10.09.2018
15.01.2018-10.09.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/08/2018
10/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany umowy dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zmiany umowy dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w kwocie 49200,00 zł brutto wynikało z konieczności wykonania następujących robót: 1) Wykonanie przyłącza kablowego dla zasilania budynku przedszkola. Zapotrzebowanie na moc dla przedszkola wynosi 36,2kW a wymagane zabezpieczenie to 80A. Istniejąca instalacja w szkole działa na zabezpieczeniu 50A a moc umowna wynosi 22kW. W związku z powyższym konieczne było wykonanie nowego przyłącza energetycznego do budynku przedszkola. 2) Wykonanie rurociągów centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej, wody zimnej p.poż od istniejącego węzła i istniejących instalacji do projektowanych instalacji w budynku przedszkola. 3) Wykonanie robót zamiennych w zakresie: a)zmiany technologii wykonywania schodów zewnętrznych, b)zmiany w zakresie wykonania posadzek w budynku, c)zmiany technologii wykonania elewacji z płyt z włókna skalnego na wykonanie docieplenia metodą lekka – mokra, d) zmiany zaprojektowanego oświetlenia świetlówkowego na oświetlenie z oprawami LED, e)przebudowy kanalizacji deszczowej celem podłączenie rur spustowych z budynku przedszkola. 4) Wykonanie instalacji sieci komputerowej, instalacji kamer CCTV oraz instalacji domofonowej.
Zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w kwocie 49200,00 zł brutto wynikało z konieczności wykonania następujących robót: 1) Wykonanie przyłącza kablowego dla zasilania budynku przedszkola. Zapotrzebowanie na moc dla przedszkola wynosi 36,2kW a wymagane zabezpieczenie to 80A. Istniejąca instalacja w szkole działa na zabezpieczeniu 50A a moc umowna wynosi 22kW. W związku z powyższym konieczne było wykonanie nowego przyłącza energetycznego do budynku przedszkola. 2) Wykonanie rurociągów centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej, wody zimnej p.poż od istniejącego węzła i istniejących instalacji do projektowanych instalacji w budynku przedszkola. 3) Wykonanie robót zamiennych w zakresie: a)zmiany technologii wykonywania schodów zewnętrznych, b)zmiany w zakresie wykonania posadzek w budynku, c)zmiany technologii wykonania elewacji z płyt z włókna skalnego na wykonanie docieplenia metodą lekka – mokra, d) zmiany zaprojektowanego oświetlenia świetlówkowego na oświetlenie z oprawami LED, e)przebudowy kanalizacji deszczowej celem podłączenie rur spustowych z budynku przedszkola. 4) Wykonanie instalacji sieci komputerowej, instalacji kamer CCTV oraz instalacji domofonowej.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500021649-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna. Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna. Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616741-N-2017
Numer ogłoszenia: 616741-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500065525-N-2017
Numer ogłoszenia: 500065525-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędna infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego. Zamówienie obejmuje rozbudowę szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Projektuje się rozbudowę istniejącego budynku szkoły o oddział przedszkolny. Projektowany oddział będzie połączony ze szkołą łącznikiem. Nie będzie podpiwniczony, posiadać będzie dwie kondygnacje nadziemne. Wzniesiony zostanie w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z bloczków wapienno-piaskowych. Dach płaski, spadek połaci dachowych wynosi 2 º. Na parterze zlokalizowane będą pomieszczenia kuchni i stołówka, dostępna również ze szkoły poprzez łącznik. Ponadto na parterze mieścić się będą szatnia, gabinet pedagoga, toaleta zewnętrzna, toaleta dorosłych, pom. porządkowe oraz sala z umywalnia i magazynem. Na piętrze mieścić się będą cztery sale z umywalniami i magazynami, wydawalnia, zmywalnia oraz aula. Zamówienie obejmuje również zagospodarowanie terenu. Na działce istnieje stanowisko archeologiczne. Parametry charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy - 629,75 m2 Powierzchnia użytkowa - 1055,80 m2 Powierzchnia podestów i pochylni - 136,45 m2 Kubatura - 4685,33 m3 Wysokość - 7,94 m Długość - 47,00 m Szerokość - 16,46 m Ilość kondygnacji nadziemnych - 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2500655.51
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane „PAK-BUD” Zbigniew Pakuła
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Boh. Westerplatte 9/3 Kod pocztowy: 66-400 Miejscowość: Gorzów Wlkp. Kraj/woj.: lubuskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3732516.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3732516.86 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4699830 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 03.01.2018 r.
WRG.271.31.2017
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930 FAX 095 7426960
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.”
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE „PAK-BUD” Zbigniew Pakuła
ul. Boh. Westerplatte 9/3, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie:
Oferta nr 3 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Punktacja
|
Okres gwarancji
|
Punktacja
|
Ilość pobytów kierownika budowy na placu budowy
|
Punktacja
|
Łączna punktacja
|
1
|
Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH sp. z o.o.
ul. B. Chrobrego 20B, 64-400 Międzychód
|
4.699.830,00
|
47,65
|
60 miesięcy
|
20
|
5 dni
|
20
|
87,65
|
2
|
UB SZAŁATA
sp. z o. o.
ul. Niegolewskich
10/7, 60-232
Poznań
|
4.464.900,00
|
50,16
|
60 miesięcy
|
20
|
5 dni
|
20
|
90,16
|
3
|
Usługi Ogólnobudowlane „PAK-BUD”
ul. Boh. Westerplatte 9/3, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
3.732.516,86
|
60
|
60 miesięcy
|
20
|
5 dni
|
20
|
100
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.12.2017 r.
WRG.271.31.2017
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędna infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 850 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły oferty od następujących wykonawców:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
zł
|
Okres gwarancji
|
Ilość pobytów kierownika budowy na placu budowy
|
Warunki płatności
|
1
|
Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH sp. z o.o.
ul. B. Chrobrego 20B
64-400 Międzychód
|
4.699.830,00
|
60 miesięcy
|
5 dni
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
2
|
UB SZAŁATA sp. z o. o.
ul. Niegolewskich 10/7 60-232 Poznań
|
4.464.900,00
|
60 miesięcy
|
5 dni
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
3
|
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
„PAK-BUD”
ul. Boh. Westerplatte 9/3
66-400 Gorzów Wlkp.
|
3.732.516,86
|
60 miesięcy
|
5 dni
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
Termin wykonania zamówienia: do 15 czerwca 2018 r.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 01.12.2017r.
Wykonawcy biorący udział w zamówieniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedź została zamieszczona poniżej w załącznikach.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 27.11.2017 r.
WRG.271.31.2017
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: „Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędna infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego”.
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej terminu składania i otwarcia ofert w następujących punktach:
- Pkt 14.10 SIWZ, ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie: „Nie otwierać przed godziną 13:15 dnia 06.12.2017 r.”,
- Pkt 15.1 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie ( pok. nr 201 ) do dnia 06.12.2017 r. do godziny 13:00”,
- Pkt 15.5 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 06.12.2017r. o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego w Sali Narad (pok. nr 202)”.
Ponadto Zamawiający informuje, że w SIWZ z dnia 15.11.2017 r. omyłkowo zamieszczony został niewłaściwy pasek logotypów. W załączeniu do niniejszej informacji zamieszczono SIWZ wraz z załącznikami zawierające poprawne logotypy.
Ponadto Zamawiający dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w pkt IV.6.4) ponieważ z uwagi na fakt, iż nie zawarł jeszcze umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które mają być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500065525-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 616741-N-2017
Data: 15/11/2017
Data: 15/11/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-30, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-06, godzina: 13:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.4)
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-30, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-06, godzina: 13:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.4)
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 616741-N-2017 z dnia 2017-11-15 r.
Gmina Międzyrzecz: Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Oś 9. Infrastruktura społeczna. Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspó
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.31.2017 - Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.31.2017 - Rozbudowa szkoły podstawowej o oddział przedszkolny wraz z łącznikiem i niezbędną infrastrukturą na działce nr ewid. 456/2 obr. 2 - Międzyrzecz przy ul. Wojska Polskiego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-15 15:08:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-15 15:21:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-04 11:14:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2496 raz(y) |