Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2018 - Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2018 - Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w MiędzyrzeczuSzczegóły informacji
WRG.271.5.2018 - Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 511900-N-2018
Termin składania ofert / wniosków: 2018-02-14 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-02-14 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2018-01-30 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Ogłoszenie nr 500054854-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.
Gmina Międzyrzecz: Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511900-N-2018
Numer ogłoszenia: 511900-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachowego oraz naprawa i konserwacja konstrukcji dachowej i stropu na budynku mieszkalnym przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu (dz. nr 370/8, 385). 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem wykonanie remontu dachu i wymiany stropu poddasza w następującej kolejności dla budynku mieszkalnego: Prace demontażowe: - rozbiórka pokrycia dachu wykonanego z dachówki karpiówki, - rozebranie elementów więźby dachowej – ołacenia dachu, - rozebranie rynien z blachy, - rozebranie rur spustowych z blachy, - rozebranie obróbek okapów, kołnierzy, gzymsów itp., - demontaż wyłazu na dach, - demontaż przepierzeń (ścianek drewnianych), - rozebranie poszycia z desek podłogi poddasza, - usunięcie wypełnienia z polepy glinianej i gruzu przestrzeni międzybelkowej stropu, - demontaż podsufitki stropu drewnianego, - demontaż belek stropowych, - rozebranie kominów i przewodów wentylacyjnych do poziomu stropu. Roboty naprawcze i montażowe: - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu nie nadających się do dalszego użytkowania po zdjęciu pokrycia dachu, - wniesienie nowych kominów i przewodów wentylacyjnych z cegły pełnej klasy min. 200, - wzmocnienie elementów konstrukcyjnych dachu-krokwi zwykłych, na których stwierdzi się (po zdjęciu dachówki) wystąpienie uszkodzeń spowodowanych korozją biologiczną, - osadzenie nowego wyłazu dachowego, - wykonanie impregnacji biologicznej i przeciwpożarowej, - ułożenie membrany dachowej układanej na krokwiach, - ołacenie połaci dachowej łatami 40x60 mm o rozstawie ponad 24 cm z tarcicy nasyconej, - pokrycie dachu dachówką – karpiówką ceramiczną – metoda w koronkę, - obróbki przy szer. w rozwinięciu do 25 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65mm, - obróbki przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65mm, - rynny dachowe – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65 mm, - rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm – z blachy walcowanej tytanowo cynkowej grubość min. 0,65 mm, - wymiana belek stropowych wiązarów o wymiarach jak w istniejących, - wykonanie nowej podbitki stropu z płyt gipsowo-kartonowych naruszcie metalowym wraz z paroizolacją, - wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną gr. 25 cm, - wykonanie nowej posadzki poddasza z płyty OSB gr. 22 mm, - wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Charakterystyczne parametry techniczne: - powierzchnia pokrycia dachowego o łącznej powierzchni krycia 202,47 m2, - powierzchnia naprawy i konserwacji zabezpieczająca konstrukcji drewnianej dachu o powierzchni rzutu poziomego 153,18 m2, - rynny łączna długość 35,42 mb, - rynny spustowe długość 24,0 mb. 3. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty związane z wejściem z robotami w pas drogowy oraz opracowanie zabezpieczenia robót/ czasową organizację ruchu wraz z uzyskaniem jej zatwierdzenia, koszty transportu materiałów i urobku oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Atelier Architektury Paweł Potok z siedzibą w Świebodzinie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 131376.83
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHB „Tyliński” sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Święciechowska 49 Kod pocztowy: 64-100 Miejscowość: Leszno Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 148986
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148986 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148986 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 02.03.2018 r.
WRG.271.5.2018
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930 FAX 095 7426960
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu”.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
PHB „Tyliński” sp. z o.o. sp.k.
ul. Święciechowska 49, 64-100 Leszno
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Punktacja
|
Okres gwarancji
|
Punktacja
|
Łączna punktacja
|
1
|
PHB „Tyliński” sp. z o.o. sp.k.
ul. Święciechowska 49,
64-100 Leszno
|
148 986,00 zł
|
60
|
60 miesięcy
|
40
|
100
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 14.02.2018 r.
WRG.271.5.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 140 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęła jedna oferta.
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Okres gwarancji
|
Warunki płatności
|
1
|
PHB „Tyliński” sp. z o.o. sp.k.
ul. Święciechowska 49,
64-100 Leszno
|
148 986,00 zł
|
60 miesięcy
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
Termin wykonania zamówienia do: 31 maja 2018 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 511900-N-2018 z dnia 2018-01-30 r.
Gmina Międzyrzecz: Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2018 - Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2018 - Remont dachu (z wymianą stropu) w budynku przy ul. Młyńskiej 2 w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-30 14:46:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-30 14:56:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-14 07:50:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2406 raz(y) |