Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.Szczegóły informacji
WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 651345-N-2018
Termin składania ofert / wniosków: 2018-11-29 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-11-29 13:15:00
Ogłoszono dnia: 2018-11-21 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Ogłoszenie nr 500174256-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Gmina Międzyrzecz: Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651345-N-2018
Numer ogłoszenia: 651345-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.57.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę bieżącego utrzymania urządzeń kanalizacyjnych przeznaczonych do odprowadzania wód opadowych i roztopowych wraz z wpustami deszczowymi na terenach i drogach należących do Gminy Międzyrzecz, bądź będących w jej zarządzie, zlokalizowanych w miejscowościach: Międzyrzecz, Bobowicko, Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kaława, Kęszyca Leśna, Nietoperek, Pniewo, Święty Wojciech i Wyszanowo. Zamówienie obejmuje kompleks działań zapewniających stały i nieprzerwany odbiór odprowadzanych z powierzchni wód opadowych i roztopowych, a w szczególności udrażnianie, naprawy i konserwacje sieci na terenie gminy Międzyrzecz. 2. Zakres usług dotyczy terenów należących do Gminy Międzyrzecz, w tym w szczególności: teren miasta Międzyrzecz (tereny i drogi należące, bądź będące w zarządzie Gminy Międzyrzecz), Bobowicko, Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kaława, Kęszyca Leśna, Nietoperek, Pniewo, Święty Wojciech i Wyszanowo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90640000-5
Dodatkowe kody CPV: 50800000-3, 50511000-0, 90000000-7, 45246000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 231085.85
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Jugosłowiańska 44c/10 Kod pocztowy: 60-149 Miejscowość: Poznań Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 216630
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216630 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216630 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 11.12.2018 r.
WRG.271.57.2018
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz
w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7420228
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
ul. Jugosłowiańska 44c/10, 60-149 Poznań
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Pkt
|
Czas przystąpienia do usunięcia awarii
|
Pkt
|
Okres gwarancji
|
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
ul. Jugosłowiańska 44c/10,
60-149 Poznań
|
216630,00 zł
|
60
|
2 godziny
|
20
|
24 miesiące
|
20
|
100
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 29.11.2018 r.
WRG.271.57.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 245 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęła jedna oferta.
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Czas przystąpienia do usunięcia awarii
|
Okres gwarancji
|
Warunki płatności
|
1
|
P.H.U. „KASIL” Agnieszka Lis
ul. Jugosłowiańska 44c/10, 60-149 Poznań
|
216 630,00 zł
|
2 godziny
|
24 miesiące
|
zgodnie
ze wzorem umowy
|
Termin wykonania zamówienia: od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.11.2018 r.
WRG.271.57.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie formularza oferty.
Aktualny formularz oferty umieszczony został w załącznikach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 651345-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.
Gmina Międzyrzecz: Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.57.2018 - Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu gminy Międzyrzecz w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-11-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-11-21 14:29:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-11-21 14:46:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-02 13:25:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1561 raz(y) |