Przetargi
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2019 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2019 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.Szczegóły informacji
WRG.271.5.2019 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr TED: 2019/S 033-074601
Termin składania ofert / wniosków: 2019-03-22 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-03-22 12:00:00
Ogłoszono dnia: 2019-02-15 przez Katarzyna Szadkowska
Treść:
Międzyrzecz, 06.06.2019 r.
WRG.271.5.2019Informujemy, że ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2019/S 108-263644.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 10 maja 2019 r.
WRG.271.5.2019
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.”
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7420228
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986
z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Konsorcjum firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „NIEWIADOMSKI” Władysław Niewiadomski, ul. Pamiątkowa 32, 66-300 Międzyrzecz
Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS PLUS Sp. z o.o., ul. Szałwiowa 34 A/2,
62-064 Plewiska,
Partner: ENERIS Surowce S.A., ul. Zagnańska 232a, 25-563 Kielce
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający zwiększył tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Pkt
|
Liczba osób, które będą zatrudnione do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy
o pracę |
Pkt
|
Łączna punktacja
|
1
|
Konsorcjum firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „NIEWIADOMSKI” Władysław Niewiadomski , ul. Pamiątkowa 32, 66-300 Międzyrzecz
Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS PLUS Sp. z o.o.,
ul. Szałwiowa 34 A/2, 62-064 Plewiska, Partner: ENERIS Surowce S.A., ul. Zagnańska 232a, 25-563 Kielce
|
4680000 zł
|
60
|
25 osób
|
40
|
100
|
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 22.03.2019 r.
WRG.271.5.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 4 100 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły 1 oferta od następujących wykonawców:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Liczba osób, które będą zatrudnione
do realizacji przedmiotu zamówienia
na podstawie umowy o pracę
|
Warunki płatności
|
1
|
Konsorcjum firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „NIEWIADOMSKI” Władysław Niewiadomski ,
ul. Pamiątkowa 32, 66-300 Międzyrzecz
Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS PLUS Sp. z o.o.,
ul. Szałwiowa 34 A/2, 62-064 Plewiska, Partner: ENERIS Surowce S.A.,
ul. Zagnańska 232a, 25-563 Kielce |
4680000,00 zł
|
25 osób
|
zgodnie
ze wzorem umowy |
Termin wykonania zamówienia: od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 11.03.2019 r.
WRG.271.5.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiajacy w załączonych plikach umieścił odpowiedzi na pytania wykonawców.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 08.03.2019 r.
WRG.271.5.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Przesłane przez Zamawiającego ogłoszenie do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej zostało opublikowane pod numerem 2019/S 048-111089.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.03.2019 r.
WRG.271.5.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiany zostały naniesione w załączonym dokumencie kolorem czerwonym.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych przekazał Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji drogą elektroniczną.
Jednocześnie zamawiający, zgodnie z art. 12a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert:
Składanie ofert – do 22.03.2019 r. do godz. 9:00
Otwarcie ofert – 22.03.2019 r. o godz. 12:00
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 15.02.2019 r.
Informujemy, że ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2019/S 033-074601.
Zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2019 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.5.2019 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz odbiór odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.06.2019 r. do 31.05.2021 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Szadkowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Szadkowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-15 10:59:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-15 11:01:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-06 09:55:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2422 raz(y) |