Aktualne
Szczegóły informacji
WRG.271.28.2019 - Udzielenie dla Gminy Międzyrzecz kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminu Międzyrzecz w roku 2019.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: 595154-N-2019
Termin składania ofert / wniosków: 2019-09-26 13:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-09-26 13:15:00
Treść:
Międzyrzecz, 3 października 2019 r.
WRG.271.28.2019
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Udzielenie dla Gminy Międzyrzecz kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminu Międzyrzecz w roku 2019.
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7426960
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Bank Gospodarstwa Krajowego
Region Lubuski
ul. Kupiecka 32C, 65-058 Zielona Góra
Uzasadnienie:
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty.
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Uzyskana punktacja
|
1
|
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
Oddział w Zielonej Górze,
ul. Kupiecka 32B, 65-058 Zielona Góra
|
447 464,77 zł
|
97,98
|
2
|
Bank Gospodarstwa Krajowego
Region Lubuski,
ul. Kupiecka 32C, 65-058 Zielona Góra
|
438 408,95 zł
|
100
|
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 26.09.2019 r.
WRG.271.28.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: Udzielenie dla Gminy Międzyrzecz kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminu Międzyrzecz w roku 2019.
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 563 295,82 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty od następujących wykonawców:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Warunki płatności
|
1
|
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
Oddział w Zielonej Górze,
ul. Kupiecka 32B, 65-058 Zielona Góra
|
447 464,77 zł
|
zgodnie
z postanowieniami umowy |
2
|
Bank Gospodarstwa Krajowego
Region Lubuski,
ul. Kupiecka 32C, 65-058 Zielona Góra
|
438 408,95 zł
|
zgodnie
z postanowieniami umowy |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 16.09.2019 r.
WRG.271.28.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zamieszczone zostały w zamieszczone w załącznikach.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 11.09.2019 r.
WRG.271.28.2019
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zamieszczone zostały w zamieszczone w załącznikach.
UWAGA:
Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert:
Składanie ofert – do 26.09.2019 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 26.09.2019 r. o godz. 13:15
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 540190988-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 595154-N-2019
Data: 09/09/2019
Data: 09/09/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z obsługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji w wysokości do 0,25%, która będzie pobierana od faktycznie wykorzystanych transz kredytu.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z obsługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji w wysokości do 0,50%, która będzie pobierana od faktycznie wykorzystanych transz kredytu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-23, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-26, godzina: 13:00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z obsługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji w wysokości do 0,25%, która będzie pobierana od faktycznie wykorzystanych transz kredytu.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z obsługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji w wysokości do 0,50%, która będzie pobierana od faktycznie wykorzystanych transz kredytu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-23, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-09-26, godzina: 13:00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 595154-N-2019 z dnia 2019-09-09 r.
Gmina Międzyrzecz: Udzielenie dla Gminy Międzyrzecz kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminu Międzyrzecz w roku 2019.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.