Przetargi
Szczegóły informacji
WRG.271.13.2020 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Kolonia i Kęszyca Leśna oraz dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie sołectw: Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kalsko, Kaława, Kuligowo, Kursko, Nietoperek, Pieski, Pniewo, Rojewo, Szumiąca, Święty Wojciech, Wysoka, Wyszanowo, Żółwin stanowiących własność Gminy Międzyrzecz oraz zimowe utrzymanie „ciągów pieszych” w miejscowości Międzyrzecz i Bobowicko.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: zamówienie z wolnej ręki
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Nr UZP: 510224529-N-2020
Ogłoszono dnia: 2020-10-15 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Międzyrzecz,12.11.2020 r.
WRG.271.13.2020
Informacja o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Działając na podstawie art. 67 ust. 13 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ww. ustawy. Szczegółowe informacje zamieszczone zostały w załącznikach.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 510224529-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.
Gmina Międzyrzecz: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Kolonia i Kęszyca Leśna oraz dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie sołectw: Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kalsko, Kaława, Kuligowo, Kursko, Nietoperek, Pieski, Pniewo, Rojewo, Szumiąca, Święty Wojciech, Wysoka, Wyszanowo, Żółwin stanowiących własność Gminy Międzyrzecz oraz zimowe utrzymanie ciągów pieszych w miejscowości Międzyrzecz i Bobowicko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Kolonia i Kęszyca Leśna oraz dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie sołectw: Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kalsko, Kaława, Kuligowo, Kursko, Nietoperek, Pieski, Pniewo, Rojewo, Szumiąca, Święty Wojciech, Wysoka, Wyszanowo, Żółwin stanowiących własność Gminy Międzyrzecz oraz zimowe utrzymanie ciągów pieszych w miejscowości Międzyrzecz i Bobowicko
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Kolonia i Kęszyca Leśna oraz dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie sołectw: Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kalsko, Kaława, Kuligowo, Kursko, Nietoperek, Pieski, Pniewo, Rojewo, Szumiąca, Święty Wojciech, Wysoka, Wyszanowo, Żółwin stanowiących własność Gminy Międzyrzecz oraz zimowe utrzymanie ciągów pieszych w miejscowości Międzyrzecz i Bobowicko
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 544046.19
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Reymonta 5 Kod pocztowy: 66-300 Miejscowość: Międzyrzecz Kraj/woj.: lubuskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 630000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 630000 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 630000 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Uzasadnienie: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi jest osobą prawną, która spełnia łącznie następujące warunki: a) Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 96,98 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK Sp. z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 3,02 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”). b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę. c) w kontrolowanej spółce PGK sp. z o. o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Uzasadnienie: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi jest osobą prawną, która spełnia łącznie następujące warunki: a) Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 96,98 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK Sp. z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 3,02 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR” Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”). b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę. c) w kontrolowanej spółce PGK sp. z o. o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 15 października 2020 r.
WRG.271.13.2020
Informacja o zamiarze zawarcia umowy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
1.Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
2.Określenie przedmiotu i zakres zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie miejscowości Międzyrzecz, Bobowicko, Kęszyca Kolonia i Kęszyca Leśna oraz dróg gminnych i dróg wewnętrznych Gminy Międzyrzecz na terenie sołectw: Bukowiec, Gorzyca, Jagielnik, Kalsko, Kaława, Kuligowo, Kursko, Nietoperek, Pieski, Pniewo, Rojewo, Szumiąca, Święty Wojciech, Wysoka, Wyszanowo, Żółwin stanowiących własność Gminy Międzyrzecz oraz zimowe utrzymanie „ciągów pieszych” w miejscowości Międzyrzecz i Bobowicko.
3.Szacowana wartość zamówienia: 544 046,19 zł tj. 127 432,18 euro.
4.Nazwa i adres Wykonawcy, któremu Zamawiający zawierza udzielić zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz.
5.Podstawa prawna: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Uzasadnienie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., któremu Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi jest osobą prawną, która spełnia łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający sprawuje nad PGK sp. z o. o., kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami ponieważ Zamawiający (Gmina Międzyrzecz) posiada w tej spółce 96,98 % udziałów tym samym może wywierać dominujący wpływa na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej Spółki. W skład organów decyzyjnych wchodzą przedstawiciele Zamawiającego PGK Sp. z o.o. nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiającego sprawującego nad nim kontrolę. Natomiast 3,02 % udziałów w spółce posiada PPB „PUBR”
Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
Sp. z o.o., która jest Spółką gminną (Gmina Międzyrzecz posiada 100% udziałów w Spółce PPB „PUBR”).
b) Wiarygodne prognozy handlowe wskazują, że ponad 90 % działalności Spółki stanowić będą zadania powierzone jej przez Gminę.
c) w kontrolowanej spółce PGK sp. z o. o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego co wykazano w pkt a.
6.Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy: od 1 listopada 2020 r. do 31 marca 2021 r., czas trwania umowy 5 miesięcy.
7.Informacja o terminie i odpowiednio zamieszczeniu lub opublikowaniu ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2, jeżeli zostało zamieszczone lub opublikowane albo informacja, że takie ogłoszenie nie zostało zamieszczone lub opublikowane.
Informacja nie została zamieszczona ani opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych ani przekazana do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej.
Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z mapami
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-15 10:16:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dembowy |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-15 10:19:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dembowy |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-11-12 08:04:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 828 raz(y) |