Przetargi
Szczegóły informacji
zapytanie ofertowe na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „ Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032’’
Status: w toku
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2023-05-09 13:00:00
Ogłoszono dnia: 2023-04-25 przez Agnieszka Śnieg
Treść:
Międzyrzecz, dnia 24.04.2023r
WGK.6232.1.11.2023
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający:
GMINA MIĘDZYRZECZ
ul. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
zaprasza do złożenia ofert cenowych na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „ Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032’’
II. Opis przedmiotu zamówienia:*
- Specyfika głównych wymagań:
Przedmiotem zamówienia jest: usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „ Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032” i obejmuje wykonanie następujących prac:
Zadanie 1: Demontaż, zabezpieczenie, ważenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych z dachów, ścian budynków na nieruchomościach położonych
na terenie gminy Międzyrzecz wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym
do tego celu składowisku odpadów azbestowych.
na terenie gminy Międzyrzecz wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym
do tego celu składowisku odpadów azbestowych.
Zadanie 2: Zabezpieczenie, ważenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych złożonych luzem na nieruchomościach położonych na terenie gminy Międzyrzecz wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów azbestowych.
Szacowania ilości wyrobów zawierających azbest podlegających usługom wynosi
ok. 19,7275 Mg, w tym
ok. 19,7275 Mg, w tym
- demontaż, zabezpieczenie, załadunek, transport i unieszkodliwienie
– ok. 13,170 Mg azbestu i wyrobów zawierających azbest; - zabezpieczenie, załadunek, transport i unieszkodliwienie – ok. 6,5575 Mg azbestu i wyrobów zawierających azbest.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których planowane jest usunięcie azbestu
i wyrobów zawierających azbest znajduje się w Załączniku nr 2 niniejszego zapytania.
i wyrobów zawierających azbest znajduje się w Załączniku nr 2 niniejszego zapytania.
Podane wielkości stanowią odwzorowanie wielkości podanych przez właścicieli nieruchomości w złożonych przez nich wnioskach i wyrywkowo zweryfikowanych przez Gminę.
Zamawiający zleci i odbierze usługę dotyczącą wyrobów zawierających azbest, wynikającą z ilości rzeczywistych i rozliczenie nastąpi według wielkości rzeczywistych, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami określonymi
w ofercie nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą inne od zakładanych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej nieruchomości,
z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac
w formie elektronicznej wraz z opisami.
w ofercie nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą inne od zakładanych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej nieruchomości,
z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac
w formie elektronicznej wraz z opisami.
Rozliczenie będzie się odbywać według cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie cenowej i dotyczyć będzie wielkości rzeczywiście wykonanej usługi i nie może przekroczyć zaoferowanej ceny brutto. Wyroby azbestowe stanowią przede wszystkim zadaszenie, budynków gospodarczych, altan i wiat itp. Część
z nich złożona jest luzem na terenach nieruchomości. Ważenie wyrobów zawierających azbest nastąpi bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze
z nieruchomości. Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność oraz właściciela nieruchomości. Do wyliczeń przyjęto, że 1 m2 azbestu i wyrobów zawierających azbest waży 15 kg. Zamawiający zastrzega, że planowany powyżej zakres zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu) w przypadku odstąpienia przez właścicieli nieruchomości od woli usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest.
z nich złożona jest luzem na terenach nieruchomości. Ważenie wyrobów zawierających azbest nastąpi bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze
z nieruchomości. Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność oraz właściciela nieruchomości. Do wyliczeń przyjęto, że 1 m2 azbestu i wyrobów zawierających azbest waży 15 kg. Zamawiający zastrzega, że planowany powyżej zakres zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu) w przypadku odstąpienia przez właścicieli nieruchomości od woli usunięcia azbestu i wyrobów zawierających azbest.
Wskazane wyżej ilości mogą ulec także zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu)
ze względu na fakt, że podstawą do ich określenia są m.in. wnioski właścicieli nieruchomości, w których to właściciele określili powierzchnie azbestu i wyrobów azbestowych, znajdujących się na terenie nieruchomości.
ze względu na fakt, że podstawą do ich określenia są m.in. wnioski właścicieli nieruchomości, w których to właściciele określili powierzchnie azbestu i wyrobów azbestowych, znajdujących się na terenie nieruchomości.
- Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2023r.
- Okres gwarancji: nie dotyczy.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Warunki udziału w postepowaniu:*
Wykonawca musi wykazać, że
- posiada zezwolenie na zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie
z ustawą o odpadach - w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - posiada wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO),
- posiada zezwolenie na unieszkodliwienie azbestu, w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie, lub wskaże adres składowiska, na które zostanie przewieziony azbest odebrany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – zostanie ocenione
na podstawie oświadczenia - wykonał minimum 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 10.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
IV. Kryteria oceny: najniższa cena
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowo–cenowy
wg załączonego wzoru, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty lub samodzielnie pobranych wydruków z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Inne dokumenty:
- zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie
z obowiązującą ustawą o odpadach – w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - potwierdzenie wpisu do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz
o gospodarce odpadami (BDO), - zezwolenie na unieszkodliwianie azbestu w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie we własnym zakresie,
- oświadczenie na jakie składowisko zostaną przekazane, zebrane w trakcie realizacji zadania wyroby zawierające azbest,
- oświadczenie, że dysponuje odpowiednią ilością pracowników, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonywania zamówienia wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz przeszkolenie bhp uprawniające do wykonywania niniejszego zadania,
- wykaz wykonywanych usługi, minimum 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę minimum 10.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Karolina Marciniec nr tel. 957426993, e-mail kmarciniec@miedzyrzecz.pl
VIII. Miejsce składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz poprzez biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pisemnie na adres Urząd Miejski
w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz lub drogą elektroniczną adres
e-mail: kmarciniec@miedzyrzecz.pl w terminie do dnia 09.05.2023 do godz. 1300
w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz lub drogą elektroniczną adres
e-mail: kmarciniec@miedzyrzecz.pl w terminie do dnia 09.05.2023 do godz. 1300
IX. Opis sposobu obliczania ceny:
- Na załączonym formularzu ofertowo-cenowym, należy przedstawić jednostkową cenę netto i brutto za 1 Mg oraz podać stawkę podatku VAT za demontaż, zabezpieczenie, załadunek, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest, oraz przedstawić jednostkową cenę netto i brutto za 1 Mg oraz podać stawkę podatku VAT za zabezpieczenie, załadunek, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest.
- Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem, przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach:
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, przedłoży Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy
- Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których planowane jest usunięcie azbestu
i wyrobów zawierających azbest. - Wzór oświadczenia
- Wzór oświadczenia (składowisko)
- Wzór wykazu wykonanych usług.
- Oświadczenie dotyczące przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę
Zatwierdzam:
Z up. BURMISTRZA
mgr Agnieszka Śnieg
Zastępca Burmistrza
(data, podpis i pieczęć Kierownika Zamawiającego)
*) – niepotrzebne skreślić
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Śnieg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-25 14:10:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-25 14:14:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-25 14:14:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 343 raz(y) |