Informacja o organizacji XLV sesji Rady... - Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej - Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XLV sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 6 lutego 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-01-30 11:39:13 Informacja ogłoszona dnia 2018-01-30 13:58:56 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
6 lutego 2018 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w gminnych placówkach oświatowych.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie ustanowienia pomników przyrody.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy lokalu użytkowego na okres do 10 lat.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wzniesienia pomnika w formie kamiennego obelisku upamiętniającego Pionierów Ziemi Międzyrzeckiej.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przyznania w roku 2018 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
10.Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2017 roku.
11.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2018-01-25 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej Data wprowadzenia do BIP 2018-01-30 11:39:13
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-01-30 13:58:56
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-01-30 13:58:55
Artykuł był wyświetlony: 168 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu