ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji LIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 24 lipca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2018-07-13 14:46:52 Informacja ogłoszona dnia 2018-07-13 14:47:04 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
24 lipca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyrzecza.
  3. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gmina Międzyrzecz a osobą fizyczną.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie ustalenia tygodniowej liczby godzin obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dla dyrektorów szkół i innych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom zatrudnionym w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz. 
  10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  12. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik Data wytworzenia informacji: 2018-07-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu Data wprowadzenia do BIP 2018-07-13 14:46:52
Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa Data udostępnienia informacji: 2018-07-13 14:47:04
Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa Data ostatniej zmiany: 2018-07-13 21:43:31
Artykuł był wyświetlony: 135 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu