ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji LVII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 13 listopada 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2018-11-06 20:11:50 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
            Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
13 listopada 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LVII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Podjęcie oświadczenia w sprawie zmiany statutu Celowego Związku Gmin CZG – 12.
  3. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w formie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnych położonych w obrębie 0013 Kuźnik odpłatną służebnością gruntową.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zaopiniowania wniosku o uznanie lasów za ochronne, położonych na terenie gminy Międzyrzecz, będących w zarządzie Nadleśnictwa Międzyrzecz.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie stawek podatku od nieruchomości
  8. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  9. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  10. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  11. Wolne wnioski i informacje.
  12. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-06 20:11:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-06 20:11:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-06 20:11:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
306 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony