ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XLI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 29.04.2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2014-04-18 23:57:40 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
 
29.04.2014 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdania z działalności spółek: ZEC, MTBS, MPWiK i PUBR za 2013 r.
3.Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2013 r.
4.Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 1 ) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Międzyrzecz oraz zasad udzielania pomocy w wynajęciu takich lokali w zasobach towarzystwa budownictwa społecznego.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Międzyrzecz.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczona opłatą.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Międzyrzecza.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) uchylającej uchwałę w sprawie warunków udzielania oraz wysokości stawek procentowych bonifikaty przy sprzedaży lokali mieszkalnych zbywanych najemcom korzystającym z pierwszeństwa w ich nabyciu.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie warunków udzielania oraz wysokości stawki procentowej bonifikaty przy sprzedaży lokali mieszkalnych zbywanych najemcom korzystającym z pierwszeństwa w ich nabyciu.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 7)  w sprawie przystąpienia do realizacji Projektu pod nazwą „Trasy Rowerowe EuroVelo”.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2014.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2014 – 2024.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 10)  w sprawie ogłoszenia jednolitego  tekstu uchwały uchylającej uchwałę w sprawie warunków udzielania oraz wysokości stawek procentowych bonifikat przy sprzedaży lokali mieszkalnych i budynków jednorodzinnych zbywanych najemcom korzystającym z pierwszeństwa w ich nabyciu, a także procentowej stawki od pierwszej opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego tekstu uchwały w sprawie warunków udzielania bonifikat od opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie podziału Sołectwa Święty Wojciech i utworzenia Sołectwa Jagielnik oraz o zmianie niektórych uchwał.
17.Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną, której przedmiotem była ocena realizacji inwestycji pod nazwą „Renowacja Kąpieliska Miejskiego na Ośrodku Wypoczynkowym Głębokie” pod względem legalności, gospodarności, rzetelności i celowości oraz zapoznanie się ze stanem realizacji zaleceń pokontrolnych z roku 2013 dotyczących MOSiW.
18.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
19.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
20.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
21.Wolne wnioski i informacje.
22.Zamknięcie obrad sesji.
 
 
                                                                                Przewodniczący Rady Miejskiej
                                                                                           w Międzyrzeczu
 
                                                                                          mgr Maciej Rębacz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-18 23:57:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-18 23:57:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-18 23:57:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2837 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony