ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Organizacje pozarządowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 17/2024 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 7 lutego 2024 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej rozpatrującej oferty na realizację zadań z zakresu sportu przewidzianego w ustawie z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w roku 2024

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-08 21:27:34 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 17/2024
Burmistrza Międzyrzecza
 z dnia 7 lutego 2024 r.
 
w sprawie powołania Komisji Konkursowej rozpatrującej oferty na realizację zadań z zakresu
sportu przewidzianego w ustawie z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w roku 2024
 
Na podstawie § 5 – 7 uchwały nr XLV/402/14 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 30 września 2014 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Powołuję Komisję Konkursową rozpatrującą na realizację zadań z zakresu sportu przewidzianego w ustawie z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w roku 2024.
 
§ 2.
 Do komisji powołuję osoby:
Ewa Walkowska - Przewodnicząca,
Milena Robaszyńska - członek,
Ewelina Błaszczyk - członek,
Anna Frycz-Bielińska - członek.
 
§ 3.
  1. Członkowie Komisji dokonują oceny merytorycznej, według następujących kryteriów:
    ​1)        ocena możliwości realizacji zadania przez oferenta i znaczenie zadania dla Gminy Międzyrzecz (0-10 pkt),
    2)        ocena przedstawionej w ofercie kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania (0-10 pkt),
    3)        ocena proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizować zadanie publiczne (0-10 pkt),
    4)        ocena zaplanowanych rezultatów realizacji zadania publicznego w kontekście przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania (0-10 pkt),
    5)        analiza wykonania zadań zleconych podmiotowi dotowanemu w okresie poprzednim z uwzględnieniem w szczególności jakości i terminowości rozliczania dotacji (0-10 pkt),
    6)        posiadane przez oferenta doświadczenia w realizacji zadań podobnego rodzaju (0-10 pkt),
    7)        wysokość środków pozabudżetowych pozyskanych na realizację zadania (0-10 pkt).
  2. Komisja konkursowa przekazuje Burmistrzowi Międzyrzecza swoją propozycję rozstrzygnięcia konkursu.
  3. Ostatecznego wyboru ofert dokonuje Burmistrz Międzyrzecza.
 
§ 4.
Zarządzenie obowiązuje od dnia wydania.
 
Z up. BURMISTRZA
 
mgr Ewa Walkowska
Sekretarz Gminy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Walkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-08 21:27:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-08 21:27:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-08 21:27:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
90 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony