ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Organizacje pozarządowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 29/2024 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 06 marca 2024 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych finansowanych z budżetu Gminy Międzyrzecz w 2024 roku

Informacja ogłoszona dnia 2024-03-06 22:41:12 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 29/2024
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 06 marca 2024 r.
w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych finansowanych z budżetu Gminy Międzyrzecz w 2024 roku
 
Na podstawie art. 15 ust. 2a-2f ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 571) oraz § 13 Uchwały Nr LXXI/696/23 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 31 października 2023 r. w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Powołuję Komisję Konkursową opiniującą oferty w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych finansowanych z budżetu Gminy Międzyrzecz w 2024 roku.
 
§ 2.
Do komisji powołuję osoby:
  1. Milena Robaszyńska - przewodnicząca komisji,
  2. Anna Frycz-Bielińska – członek,
  3. Ewelina Błaszczyk – członek.
§ 3.
Regulamin postępowania Komisji Konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych finansowanych z budżetu Gminy Międzyrzecz w 2024 roku określony został zarządzeniem Nr Z-13/2024 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 26 stycznia 2024 r.
 
§ 4.
Zarządzenie obowiązuje od dnia wydania.
 
Z up. BURMISTRZA
 
mgr Ewa Walkowska
Sekretarz Gminy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Walkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-06 22:41:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-06 22:41:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-06 22:41:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
37 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony