ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji LIV sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 4 września 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-09-03 11:49:58 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
            Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
4 września 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LIV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Raport z wykonania Programu ochrony środowiska dla Gminy Międzyrzecz za lata 2016 – 2017.
  3. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie utworzenia odrębnych obwodów głosowania.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w formie bezprzetargowej na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) o zmianie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) o zmianie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  12. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
« powrót do poprzedniej strony