ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia DN 225 PE na terenie części działek o nr ewid. 57 i 63, położonych w obrębie Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-04-24 11:16:12 przez Paweł Jurasik

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 24 kwietnia 2024 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
                 Rynek 1
       66 - 300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6733.2.2024.PW
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia  27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym, wszczętym na wniosek złożony w dniu 04 marca 2024 r. przez inwestora – EWE energia Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. 30 Stycznia 67, 66-300 Międzyrzecz, w imieniu którego działa pełnomocnik,
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia DN 225 PE na terenie części działek o nr ewid. 57 i 63, położonych w obrębie Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 25 maja 2024 r.
      Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza, jeżeli: nie załatwiono sprawy w terminie określonym   w art.  35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art.  36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
 
(-) mgr Tomasz Markiewicz
              Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz
« powrót do poprzedniej strony