Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Nabór wniosków na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-15 12:13:46 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
ZARZĄDZENIE NR 17/2013
BURMISTRZA MIĘDZYRZECZA
z dnia 14 stycznia 2013 r.
w sprawie ogłoszenia naboru wniosków na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu.
Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz § 4 uchwały
nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz
nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz
zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam nabór wniosków o wsparcie finansowe realizacji zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu - treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Rozwoju i Promocji Gospodarczej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Międzyrzecza
/-/ Tadeusz Dubicki
Załącznik do Zarządzenia Nr 17/2013
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 14 stycznia 2013 r.
Działając zgodnie z uchwałą nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059)
Burmistrz Międzyrzecza
ogłasza nabór wniosków na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu.
- Przedmiot zgłaszanych wniosków
Przedmiotem zgłaszanych wniosków mogą być przedsięwzięcia służące realizacji przynajmniej jednego z niżej wymienionych celów publicznych z zakresu sportu, określonych w uchwale nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059):
- promocja sportu i aktywnego stylu życia;
- umożliwienie dostępu do różnorodnych form aktywności sportowej jak największej liczbie mieszkańców Gminy Międzyrzecz;
- poprawę kondycji fizycznej i zdrowia psychicznego mieszkańców poprzez uczestnictwo w aktywnym stylu życia;
- poprawę warunków uprawiania sportu przez zawodników klubów sportowych i mieszkańców Gminy;
- osiągnięcie wysokich wyników sportowych przez zawodników klubów sportowych.
- Rodzaj zadania i wysokość kwoty środków finansowych przeznaczonych na wsparcie zadania
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie miasta Międzyrzecz. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 250.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce siatkowej na terenie gminy Międzyrzecz. Na wykonanie zadania planuje się przeznaczyć kwotę w wysokości 150.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Bobowicko. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 15.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Pieski. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 15.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Bukowiec. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 10.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na terenie Sołectwa Kursko. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 5.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w zakresie tenisa stołowego na terenie gminy Międzyrzecz. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 5.000 zł.
- Wspieranie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w zakresie tenisa ziemnego na terenie gminy Międzyrzecz. Na wykonanie zadania przeznacza się kwotę w wysokości 5.000 zł.
Formą wypłaty dotacji przyznanej z budżetu Gminy Międzyrzecz będzie przekazanie klubom sportowym środków finansowych na poczet kosztów przedsięwzięcia w dwóch transzach.
- Termin realizacji przedsięwzięć:
Przedsięwzięcia powinny być realizowane od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31 grudnia 2013 r.
-
Warunki merytoryczne i finansowe, jakie powinien spełniać projekt i objęte nim przedsięwzięcie oraz kryteria stosowane przy dokonaniu wyboru ofert:
- Wzór wniosku o wsparcie przedsięwzięcia w zakresie tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi sportu stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Dostępny jest na stronie internetowej www.międzyrzecz.pl oraz w Wydziale Rozwoju i Promocji Gospodarczej tut. urzędu.
- Wniosek o przyznanie dotacji musi przewidywać finansowy wkład własny klubu na realizację projektu w wysokości co najmniej 10 % kosztów przedsięwzięcia.
- Dotacje celowe mogą uzyskać kluby sportowe działające na terenie Gminy Międzyrzecz niezaliczane do sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku, realizujące cel publiczny z zakresu sporu, o którym mowa w pkt. I niniejszego ogłoszenia.
- Z dotacji celowej mogą być finansowane wydatki w szczególności na:
1) realizację programów szkolenia sportowego;
2) zakupu sprzętu sportowego;
3) pokrycia kosztów organizowania zawodów sportowych lub uczestnictwa w tych zawodach;
4) pokrycia kosztów korzystania z obiektów sportowych dla celów szkolenia sportowego;
5) sfinansowanie wynagrodzenia kadry szkoleniowej;
6) obsługę księgową zadania;
7) sfinansowanie stypendiów zawodników do 50% wysokości przekazanej dotacji.
5. Z dotacji nie mogą być finansowane ani dofinansowane w szczególności wydatki z
tytułu:
tytułu:
1) transferu zawodnika z innego klubu sportowego;
2) zapłaty kar, mandatów i innych opłat sankcyjnych nałożonych na podmiot dotowany lub osoby z nim związane;
3) licencji;
4) zobowiązania podmiotu dotowanego z tytułu zaciągniętej pożyczki, kredytu lub wykupu papierów wartościowych oraz kosztów obsługi zadłużenia;
5) wynagrodzeń zawodników.
6. Do wniosku o których mowa w ust. 1, należy dołączyć kopie poniższych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania klubu:
1) aktualny odpis z KRS lub innego rejestru właściwego dla danego podmiotu;
2) wykaz zawodników posiadających licencję wydana przez właściwy polski związek sportowy (imię i nazwisko, numer licencji);
3) aktualny statut.
- Złożone oferty rozpatruje komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Międzyrzecza w składzie co najmniej 3-osobowym.
- Komisja konkursowa przy rozpatrywaniu ofert o przyznanie dotacji na realizację zadania opiniuje oferty uwzględniając w szczególności:
- zgodność oferty z celem publicznym;
- znaczenie zadania dla Gminy Międzyrzecz;
- wysokość środków budżetowych przeznaczonych na realizacje danego zadania;
- wysokość środków pozabudżetowych pozyskanych na realizację danego zadania;
- ocenę przedstawionej w ofercie kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
- ocenę możliwości realizacji zadania przez oferenta;
- analizę wykonania zadań zleconych podmiotowi dotowanemu w okresie poprzednim z uwzględnieniem w szczególności jakości i terminowości rozliczenia dotacji.
- W przypadku stwierdzenia uchybień formalno - prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin nie krótszy niż 7 dni i wzywa klub sportowy do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku.
- Wniosek, którego wad nie usunięto lub który, nie został uzupełniony pozostawia się bez rozpatrzenia.
- Wnioski zgłoszone po terminie nie będą uwzględniane przy przyznawaniu dotacji.
- Oferty zostaną rozpatrzone w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej złożenia.
- Warunkiem przekazania dotacji jest zawarcie umowy, z zachowaniem formy pisemnej.
- Dotację na realizację przedsięwzięcia przekazuje się na rachunek bankowy klubu sportowego na warunkach określonych w umowie.
- Klub sportowy otrzymujący dotację zobowiązany jest do przedłożenia sprawozdania z realizacji przedsięwzięcia. Wzór sprawozdania stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia, dostępny jest również na stronie internetowej www.miedzyrzecz.pl oraz w Wydziale Rozwoju i Promocji Gospodarczej.
- Termin oraz miejsce składania wniosków o udzielenie dotacji:
- Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w terminie do dnia 25 stycznia 2013 r. do godz. 12.00
- Koperta zawierająca wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami powinna:
1) zawierać pełną nazwę klubu sportowego i jego adres,
2) pełną nazwę Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu i jego adres tj. Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
3) być opatrzona sformułowaniem “Wniosek na realizację zadań w 2013 r. sprzyjających rozwojowi sportu”.
- Postanowienia końcowe
Szczegółowe warunki i tryb przyznawania dotacji reguluje nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059)
Załączniki:
1.Wzór wniosku o wsparcie przedsięwzięcia w zakresie sprzyjania rozwojowi sportu.
2.Wzór sprawozdania z realizacji przedsięwzięcia.
3.Uchwała nr XXIII/176/12 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 25 września 2012 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz (DZ. URZ. WOJ. LUB 2012.2059).
4. Zarządzenie Nr 112/2012 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 31 grudnia 2012r. w sprawie opłat za usługi komunalne oraz korzystanie z obiektów MOSiW.
Załącznik nr 1
Oferta realizacji zadania publicznego z zakresu sportu przewidzianego w ustawie z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
- Nazwa zadania:
…………………………………………………………………………………………………
- Przeznaczenie dotacji – określenie celu publicznego:
…………………………………………………………………………………………………
- Termin i miejsce realizacji zadania:
…………………………………………………………………………………………………
- Dokładny adres, dane kontaktowe podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie:
…………………………………………………………………………………………………
Tel. ………………………………… fax …………………………. E-mail:………………
- Numer rachunku bankowego:
…………………………………………………………………………………………………
- Wskazanie osób upoważnionych do reprezentowania podmiotu (imię i nazwisko, stanowisko/ pełniona funkcja, telefon kontaktowy):
…………………………………………………………………………………………………
- Koszty realizacji zadania
Lp.
|
Rodzaj kosztów
|
Koszt całkowity zadania (w zł)
|
Wnioskowana kwota dotacji (90% - w zł)
|
Wkład własny (10% - w zł)
|
|
|
|
|
|
Ogółem:
|
|
|
|
- Dane o posiadanych zasobach kadrowych, ich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym pozwalających osiągnąć zamierzony cel:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………….
(czytelny podpis osoby/osób upoważnionej/-ych do reprezentowania podmiotu)
Załączniki:
1) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru właściwego dla danego podmiotu (status prawny);
2) wykaz zawodników posiadających licencję wydana przez właściwy polski związek sportowy (imię i nazwisko , numer licencji);
3) aktualny statut.
Załącznik nr 2
Sprawozdanie z wykorzystania środków finansowych na zadanie z zakresu sportu
w okresie od ………….. do …………………………,
określonego w umowie nr …………………..,
zawartej w dniu ………………………,
między Gmina Międzyrzecz
a ……………………………………………………..
(nazwa podmiotu)
Data złożenia sprawozdania:………………………….
CZĘŚĆ I.
Sprawozdanie merytoryczne
- Informacja o przebiegu realizacji zadania:
|
- Czy zakładane cele i rezultaty zostały osiągnięte w wymiarze określnym w ofercie? Jeśli nie, wskazać dlaczego?
|
CZĘŚĆ II.
Sprawozdanie z wykonania wydatków
- Rozliczenie ze względu na rodzaj kosztów (w zł):
Lp.
|
Rodzaj kosztów (koszty merytoryczne i administracyjne związane z realizacją zadania)
|
Koszt całkowity
|
W tym koszt pokryty z dotacji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem:
|
|
|
- Rozliczenie ze względu na źródło finansowania:
Źródła finansowania
|
zł
|
%
|
Koszty pokryte z dotacji
|
|
|
Koszty pokryte z środków własnych, środków finansowych z innych źródeł
|
|
|
Ogółem:
|
|
|
- Zestawienie faktur (rachunków)
Lp.
|
Numer dokumentu księgowego
|
Numer pozycji kosztorysu
|
Data
|
Nazwa wydatku
|
Kwota (zł)
|
Data zapłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
CZĘŚĆ III.
Dodatkowe informacje
- Inne istotne informacje o realizacji zadania:
|
- Materiały mogące dokumentować działania faktyczne podjęte przy realizacji zadania (np. listy uczestników, publikacje, raporty, wyniki):
|
Oświadczam (-my), że:
- Od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny klubu;
- Wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;
- Zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane za środki finansowe uzyskane w ramach umowy zostały dokonane zgodnie z przepisami art. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
- Wszystkie kwoty wymienione w zestawieniu faktur (rachunków) zostały faktycznie poniesione.
………………………………………….
(czytelny podpis osoby / osób upoważnionej/-ych do reprezentowania podmiotu)