Obsługa interesantów
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaświadczenie o potwierdzeniu ujęcia w rejestrze lub ewidencji zabytków nieruchomości gruntowych oraz budynkowych położonych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 12:24:41 przez Zasilenie Danymi, informacja należąca do archiwum
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Podstawa prawna: art. 217, 218, 219 i 220 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.; zw. dalej K.p.a.)
WYMAGANE DOKUMENTY, ZAŁĄCZNIKI I INNE
- Wniosek i obligatoryjny załącznik:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o potwierdzeniu ujęcia w rejestrze lub ewidencji zabytków nieruchomości gruntowych i budynkowych położonych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz zawierający określenie nr ewid. wnioskowanej nieruchomości (w przypadku nieruchomości budynkowych także nr budynku) oraz jej położenie. Do wniosku należy dołączyć mapę syt.-wys. lub ewidencyjną do celów poglądowych.
- Opłaty skarbowe:
17 zł – opłatę skarbową należy uiścić z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty, tj. w momencie składania wniosku o dokonanie czynności urzędowej, na rachunek bankowy Gminy Międzyrzecz: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Międzyrzecz nr rachunku: 57 2030 0045 1110 0000 0129 8200 lub w kasie tut. Urzędu, a potwierdzenie wpłaty za dokonane czynności dołączyć do wniosku.
- Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1, pok. 201.
-
Jednostka odpowiedzialna, forma i termin załatwienia:
- Wydział Realizacji Inwestycji i Planowania Przestrzennego (pok. 304), tel. (095) 742 69 65, -66, -69,
- zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego; lub w przypadkach, gdy organ jest niewłaściwy, gdy nie dysponuje danymi, a strona domagała się tego zaświadczenia ze względu na swój interes prawny, gdy strona nie wykazała interesu prawnego w uzyskaniu zaświadczenia, a brak przepisu nakazującego wydanie takiego zaświadczenia, a także gdy organ nie może spełnić żądania odnośnie do treści – odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej w drodze postanowienia, na które służy zażalenie,
- termin załatwienia sprawy – zgodnie z art. 217 K.p.a. – nie później niż w terminie siedmiu dni.
- Tryb odwoławczy:
Załączniki
Pobierz dane XML Zaświadczenie o potwierdzeniu ujęcia w rejestrze lub ewidencji zabytków nieruchomości gruntowych oraz budynkowych położonych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz Drukuj informację Zaświadczenie o potwierdzeniu ujęcia w rejestrze lub ewidencji zabytków nieruchomości gruntowych oraz budynkowych położonych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-16 12:19:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-16 12:24:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-14 18:40:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6059 raz(y) |