ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o zebraniu materiału dowodowego w sprawie zmiany decyzji Nr 14/2016 Burmistrza Międzyrzecza o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 21.07.2019 r. dla zamierzenia polegającego na budowie odcinka sieci wodociągowej z rur PE 90 wraz z hydrantami ppoż. na terenie działek nr ewid. 17/10, 17/5 i 11/1 położonych w obrębie geodezyjnym Kuźnik, gmina Międzyrzecz.

Informacja ogłoszona dnia 2019-02-14 09:14:46 przez Adrian Rudziński

Akapit nr 1 - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 11 lutego 2019 r.
 
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Znak sprawy: WPP.6733.18.2016.AR
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945) oraz art. 49 w związku z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.),
zawiadamiam, że
na wniosek złożony dnia 28.01.2019 r. przez inwestora wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Nr 14/2016 Burmistrza Międzyrzecza o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 21.07.2019 r. dla zamierzenia polegającego na budowie odcinka sieci wodociągowej z rur PE 90 wraz z hydrantami ppoż. na terenie działek nr ewid. 17/10, 17/5 i 11/1 położonych w obrębie geodezyjnym Kuźnik, gmina Międzyrzecz.
Zgodnie z wnioskiem zmiana dotyczy aktualizacji numeracji porządkowej nieruchomości objętych inwestycją, która uległa zmianie wskutek dokonania podziału nieruchomości, tj. pierwotnie z działek o nr ewid.: 17/10, 17/5 i 11/1, na działki o nr ewid.: 17/10, 17/37 i 11/1.
Jednocześnie zawiadamiam, że zebrano materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie. W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z projektem decyzji i wypowiedzieć,  co do zebranych dowodów oraz materiałów. Akta sprawy znajdują się do wglądu w Wydziale Planowania Przestrzennego tut. Urzędu, pokój 304 w godzinach urzędowania.
 
                                                                                                                            Z up. BURMISTRZA
                                                                                                                            (-) mgr Agnieszka Śnieg
                                                                                                                            Zastępca Burmistrza

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
AR
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-14 09:14:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-14 09:14:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-14 09:14:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
690 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony