ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o wydaniu w dniu 06.05.2020 r. decyzji nr 5/2020 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie ciągów pieszo-jezdnych i pieszych, budowie miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów, budowie słupów oświetleniowych, wykonanie odwodnienia na działce nr ewid. 375 obręb geodezyjny Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz (teren Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-05-07 10:29:30 przez Marcin Mokrzycki

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 6 maja 2020 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
znak sprawy: WPP.6733.18.2019.PJ
 
OBWIESZCZENIE
 
      Burmistrz Międzyrzecza, działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 293),
 
zawiadamia
 
o wydaniu w dniu 6.05.2020 r. na rzecz inwestora decyzji nr 5/2020 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie ciągów pieszo-jezdnych i pieszych, budowie miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów, budowie słupów oświetleniowych, wykonanie odwodnienia na dz. nr ewid. 375 obręb geodezyjny Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz.
      Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z treścią wydanej decyzji oraz dokumentacją sprawy. Z uwagi na ograniczenia pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu związane z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce oraz prowadzonymi działaniami profilaktycznymi, informacje dotyczące prowadzonego postepowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną (um@miedzyrzeczpl) lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
      Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za moim pośrednictwem w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o jej wydaniu. Odwołanie powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie - art. 53 ust. 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
 
 
Z up. BURMISTRZA
(-) mgr Agnieszka Śnieg
Zastępca Burmistrza
 
   
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej - Gminy Międzyrzecz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony