ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie obiektu infrastruktury technicznej - stacji bazowej telefonii komórkowej MIR3009 na terenie działki o nr ewid. 164, położonej w obrębie Święty Wojciech, gmina Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-06-28 10:53:00 przez Aleksandra Jakubiak-Tatur

Akapit nr - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 27 czerwca 2023 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6733.13.2022.AJ
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977), w związku z wnioskiem złożonym przez inwestora w dniu 13 września 2022 r. i uzupełnionym w dniu 19 września 2022 r.,
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu infrastruktury technicznej - stacji bazowej telefonii komórkowej MIR3009 na terenie działki o nr ewid. 164, położonej w obrębie Święty Wojciech, gmina Międzyrzecz, w której Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gorzowie Wlkp. decyzją znak SKO.Go/420-WM/2723/22 z dnia 26 stycznia 2023 r. uchyliło zaskarżoną decyzję znak WPP.6733.13.2022.AJ z dnia 05 grudnia 2022 r. w całości i przekazało sprawę do ponownego rozpoznania organowi I instancji - Burmistrzowi Międzyrzecza.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 69 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 10 sierpnia 2023 r.
     Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo  do  wniesienia  ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza,  jeżeli:  nie załatwiono  sprawy w  terminie  określonym w art.  35 lub  przepisach  szczególnych  ani  w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz
« powrót do poprzedniej strony