ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu technologicznego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Międzyrzeczu - działki o nr ewid. 36/5, położonej w obrębie Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz.

Informacja ogłoszona dnia 2023-06-30 11:05:22 przez Aleksandra Jakubiak-Tatur

Akapit nr 1 - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 30 czerwca 2023 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
 
Znak sprawy: WPP.6733.6.2023.AJ
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977), w związku z wnioskiem złożonym w dniu 2 czerwca 2023 r., zmienionym i uzupełnionym pismem złożonym w dniu 19 czerwca 2023 r., a następnie uzupełnionym pismem złożonym w dniu 26 czerwca 2023 r.,
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu technologicznego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Międzyrzeczu - działki o nr ewid. 36/5, położonej w obrębie Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 69 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
 
 
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
 
 
 
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Markiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-30 11:02:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-30 11:05:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-30 11:05:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
104 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony