ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu infrastruktury technicznej - stacji bazowej telefonii komórkowej MIR3016 na terenie działki o nr ewid. 36/7, położonej w obrębie Nietoperek, gmina Międzyrzecz

Informacja ogłoszona dnia 2023-09-07 11:27:04 przez Aleksandra Jakubiak-Tatur

Akapit nr 1 - brak tytułu

  Międzyrzecz, dnia 7 września 2023 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6733.11.2023.AJ
 
O B W I E S Z C Z E N I E
      Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm., zw. dalej k.p.a.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), w związku z wnioskiem złożonym przez inwestora w dniu 30 sierpnia 2023 r., skorygowanym i uzupełnionym w dniu 5 września 2023 r.,
 
z a w i a d a m i a m
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu infrastruktury technicznej - stacji bazowej telefonii komórkowej MIR3016 na terenie działki o nr ewid. 36/7, położonej w obrębie Nietoperek, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym strony mogą złożyć odpowiedź na zawiadomienie wszczynające postępowanie w terminie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia, a w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
     Wobec konieczności przygotowania projektu decyzji, uzyskania stosownych uzgodnień i dokonania tym samym szeregu czynności administracyjnych, na podstawie art. 36 k.p.a. zawiadamiam jednocześnie o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 31 października 2023 r.
       Zgodnie  z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo  do  wniesienia  ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza, jeżeli: nie załatwiono sprawy w terminie określonym  w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1;  postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.  
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Markiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-07 11:21:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-07 11:27:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-07 11:27:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
86 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony