ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego oraz przesunięciu terminu w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu infrastruktury technicznej - stacji bazowej telefonii komórkowej MIR3016 na terenie działki o nr ewid. 36/7, położonej w obrębie Nietoperek, gmina Międzyrzecz

Informacja ogłoszona dnia 2023-11-03 13:50:57 przez Aleksandra Jakubiak-Tatur

Akapit nr 1 - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 3 listopada 2023 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6733.11.2023.AJ
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm., zw. dalej k.p.a.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), w związku z wnioskiem złożonym przez inwestora w dniu 30 sierpnia 2023 r., skorygowanym i uzupełnionym w dniu 5 września 2023 r.,
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie obiektu infrastruktury technicznej - stacji bazowej telefonii komórkowej MIR3016 na terenie działki o nr ewid. 36/7, położonej w obrębie Nietoperek, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 3 grudnia 2023 r.
      Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo  do  wniesienia  ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza,  jeżeli:  nie załatwiono  sprawy w  terminie  określonym w art.  35 lub  przepisach  szczególnych  ani  w terminie wskazanym zgodnie z art.  36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
 
 
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Markiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-03 13:48:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-03 13:50:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-03 13:50:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
77 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony