ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego i przesunięciu terminu w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzynastu budynków garażowych na terenie działki o nr ewid. 34/140, położonej w obrębie Międzyrzecz-1, gmina Międzyrzecz.

Informacja ogłoszona dnia 2024-03-01 07:41:13 przez Marcin Mokrzycki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Międzyrzecz, dnia 28 lutego 2024 r.
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6730.134.2023.AJ
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49a i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm., zw. dalej k.p.a.), w związku z wnioskiem złożonym przez Inwestora w dniu 10 listopada 2023 r., skorygowanym pismem złożonym w dniu 20 listopada 2023 r., uzupełnionym pismem złożonym w dniu 5 grudnia 2023 r., a następnie zmienionym pismem złożonym w dniu 19 grudnia 2023 r.,
 
z a w i a d a m i a m
 
o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie trzynastu budynków garażowych na terenie działki o nr ewid. 34/140, położonej w obrębie Międzyrzecz-1, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia strony mogą zapoznać się z zebranym w przedmiotowej sprawie materiałem dowodowym i wypowiedzieć, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Z uwagi na konieczność dotrzymania terminu umożliwiającego stronom wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, na podstawie art. 36 k.p.a., zawiadamiam o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 31 marca 2024 r.
      Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., służy stronie prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem Burmistrza Międzyrzecza, jeżeli: nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art.  36 § 1; postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy. Ponaglenie musi zawierać uzasadnienie.
 
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Markiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-01 07:40:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Mokrzycki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-01 07:41:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Mokrzycki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-01 07:41:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
35 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony