ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku nr 21 w ramach zadania pn. „Podniesienie standardu jakości usług medycznych w oddziale psychiatrii dziecięcej i młodzieży” na dz. nr ewid. 34/144 w obrębie geodezyjnym Międzyrzecz 1, gmina Międzyrzecz.

Informacja ogłoszona dnia 2024-03-13 12:24:38 przez Paweł Jurasik

Akapit nr 1 - brak tytułu

  Międzyrzecz, dnia 13 marca 2024 r.
  BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
                  Rynek 1
          66-300 Międzyrzecz
 Znak sprawy: WPP.6733.4.2024.PJ
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
      Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) w związku z wnioskiem złożonym przez inwestora dnia 8.03.2024 r.
 
z a w i a d a m i a m
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku nr 21 w ramach zadania pn. „Podniesienie standardu jakości usług medycznych w oddziale psychiatrii dziecięcej i młodzieży” na dz. nr ewid. 34/144 w obrębie geodezyjnym Międzyrzecz 1, gmina Międzyrzecz.
      W związku z powyższym strony mogą złożyć odpowiedź na zawiadomienie wszczynające postępowanie w terminie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia, a w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Informacje dotyczące prowadzonego postepowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 69 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną ( ) lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
 
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
 
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Markiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-13 12:24:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Jurasik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-13 12:24:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Jurasik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-13 12:24:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
26 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony