Obwieszczenia
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch silosów na zboże na terenie działek o nr ewid.: 15/3, 14/9 i 14/7, w obrębie ewidencyjnym 0004-Święty Wojciech, gmina Międzyrzecz, przesłaniu projektu decyzji do uzgodnień do odpowiednich organów oraz na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.; zw. dalej k.p.a.) o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 18 kwietnia 2024 r.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-13 13:32:49 przez Agata Strzelczyk
Obwieszczenie
Międzyrzecz, dnia 13 marca 2024 r.
Znak sprawy: WPP.6730.25.2024.AS
O B W I E S Z C Z E N I E
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm., zw. dalej k.p.a.),w nawiązaniu do art. 53 ust. 1c, w związku z art. 64 ust. 1, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.),
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch silosów na zboże na terenie działek o nr ewid.: 15/3, 14/9 i 14/7, w obrębie ewidencyjnym 0004-Święty Wojciech, gmina Międzyrzecz, przesłaniu projektu decyzji do uzgodnień do odpowiednich organów oraz na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.; zw. dalej k.p.a.) o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 18 kwietnia 2024 r.
Niniejszego zawiadomienia dokonuje się z uwagi na fakt, iż nieruchomość bezpośrednio sąsiadująca z terenem inwestycji posiada nieuregulowany stan prawny,
ma ono zastosowanie jedynie do stron posiadających interes prawny dotyczący nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.
ma ono zastosowanie jedynie do stron posiadających interes prawny dotyczący nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.
W związku z powyższym strony mogą złożyć odpowiedź na zawiadomienie wszczynające postępowanie w terminie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia, a w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Informacje dotyczące prowadzonego postepowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66 (w godzinach urzędowania), pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Na podstawie art. 49 § 2 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
Z up. BURMISTRZA
MIĘDZYRZECZA
(-) mgr Tomasz Markiewicz
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz
Pobierz dane XML Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch silosów na zboże na terenie działek o nr ewid.: 15/3, 14/9 i 14/7, w obrębie ewidencyjnym 0004-Święty Wojciech, gmina Międzyrzecz, przesłaniu projektu decyzji do uzgodnień do odpowiednich organów oraz na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.; zw. dalej k.p.a.) o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 18 kwietnia 2024 r. Drukuj informację Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie dwóch silosów na zboże na terenie działek o nr ewid.: 15/3, 14/9 i 14/7, w obrębie ewidencyjnym 0004-Święty Wojciech, gmina Międzyrzecz, przesłaniu projektu decyzji do uzgodnień do odpowiednich organów oraz na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.; zw. dalej k.p.a.) o przesunięciu terminu załatwienia przedmiotowej sprawy do dnia 18 kwietnia 2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Markiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-13 13:32:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agata Strzelczyk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-13 13:32:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agata Strzelczyk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-13 13:39:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 30 raz(y) |