Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji LIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 24 czerwca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-13 14:47:04 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
24 lipca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gmina Międzyrzecz a osobą fizyczną.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie ustalenia tygodniowej liczby godzin obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dla dyrektorów szkół i innych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom zatrudnionym w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
Pobierz dane XML Informacja o organizacji LIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 24 czerwca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji LIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 24 czerwca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu