ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o II sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 28 maja 2024 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2024-06-04 23:35:47 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o II sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 maja 2024 r. o godz. 8.00

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2023 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
  4. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok.
  5. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu za 2023 rok.
  6. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku.
  7. Podjęcie uchwały nr II/14/24 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2024.
  8. Podjęcie uchwały nr II/15/24 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2056.
  9. Podjęcie uchwały nr II/16/24 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Międzyrzeckiemu.
  10. Podjęcie uchwały nr II/17/24 w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
  11. Podjęcie uchwały nr II/18/24 w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela gminy do reprezentowania Gminy Międzyrzecz w Celowym Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
  12. Podjęcie uchwały nr II/19/24 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Międzyrzecz.
  13. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  14. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  15. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  16. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  17. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Marek Cieloch

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-04 23:35:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-04 23:35:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-04 23:35:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
30 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony