Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o II sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 28 maja 2024 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-04 23:35:47 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o II sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 maja 2024 r. o godz. 8.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
która odbyła się 28 maja 2024 r. o godz. 8.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2023 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
- Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok.
- Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu za 2023 rok.
- Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku.
- Podjęcie uchwały nr II/14/24 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2024.
- Podjęcie uchwały nr II/15/24 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2056.
- Podjęcie uchwały nr II/16/24 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Międzyrzeckiemu.
- Podjęcie uchwały nr II/17/24 w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
- Podjęcie uchwały nr II/18/24 w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela gminy do reprezentowania Gminy Międzyrzecz w Celowym Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
- Podjęcie uchwały nr II/19/24 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Międzyrzecz.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania na piśmie.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Marek Cieloch
w Międzyrzeczu
Marek Cieloch
Pobierz dane XML Informacja o II sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 28 maja 2024 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o II sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 28 maja 2024 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej w Międzyrzeczu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-04 23:35:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-04 23:35:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-04 23:35:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 30 raz(y) |