Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o III sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2024-06-25 13:58:16 przez Monika Wydrych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Biuletyn Informacji Publicznej
Informacja o III sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r. o godz. 8.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Raport z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Międzyrzecz za 2023 rok.
- Raport o stanie Gminy Międzyrzecz za 2023 rok.
- Debata nad raportem.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Międzyrzecza wotum zaufania – uchwała nie została podjęta.
- Przedstawienie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2023 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Międzyrzecz.
- Odczytanie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o przedstawionym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2023.
- Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu o udzielenie Burmistrzowi Międzyrzecza absolutorium za 2023 rok.
- Odczytanie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Międzyrzecza z tytułu wykonania budżetu gminy za 2023 rok.
- Dyskusja nad sprawozdaniem finansowym, sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz oraz informacją o stanie mienia Gminy.
- Podjęcie uchwały nr III/20/24 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2023.
- Podjęcie uchwały nr III/21/24 w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały nr III/22/24 w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr III/23/24 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy drogą ekspresową S3 i ulicą Malczewskiego w Międzyrzeczu.
- Podjęcie uchwały nr III/24/24 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
- Podjęcie uchwały nr III/25/24 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa działki położonej na terenie m. Międzyrzecz - uchwała nie została podjęta.
- Podjęcie uchwały nr III/26/24 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych na okres 5 lat.
- Podjęcie uchwały nr III/27/24 w sprawie wyrażenia woli kontynuacji członkostwa Gminy Międzyrzecz w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Rybacka Obra - Warta.
- Podjęcie uchwały nr III/28/24 w sprawie wyrażenia woli utworzenia Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu.
- Podjęcie uchwały nr III/29/24 w sprawie przyjęcia Planu Rozwoju Usług Społecznych i Deinstytucjonalizacji dla Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2027.
- Podjęcie uchwały nr III/30/24 w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym w publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr III/31/24 zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr III/32/24 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2024.
- Podjęcie uchwały nr III/33/24 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2024-2056.
- Podjęcie uchwały nr III/34/24 w sprawie rozpatrzenia petycji.
- Podjęcie uchwały nr III/35/24 w sprawie zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania na piśmie.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Marek Cieloch
Pobierz dane XML Informacja o III sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o III sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 20 czerwca 2024 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-25 13:57:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Monika Wydrych |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-25 13:58:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Monika Wydrych |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-25 14:05:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 40 raz(y) |