Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o organizacji XLVIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 20 marca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2018-03-09 12:00:22 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
20 marca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLVIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLVIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Międzyrzecz w 2017 roku.
- Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Państwowej Straży pożarnej o stanie bezpieczeństwa oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Międzyrzecz w 2017 roku.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na część pawilonu handlowego w udziale 53/100, położonego przy ul. Piastowskiej 24 w Międzyrzeczu, na okres 5 lat.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
Projekty uchwał, które wpłynęły po ustaleniu porządku obrad Rady, tj. w dniu 13.03.2018r.:
1. Projekt uchwały o zmianie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady (jako projekt nr 8)
2. Projekt uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania (jako projekt nr 9)
3. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu nowego regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu (jako projekt nr 10)
1. Projekt uchwały o zmianie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady (jako projekt nr 8)
2. Projekt uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania (jako projekt nr 9)
3. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu nowego regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu (jako projekt nr 10)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-09 11:57:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-09 12:00:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-15 09:44:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1126 raz(y) |