Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o LIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 24 lipca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-27 09:50:08 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o LIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 24 lipca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
która odbyła się 24 lipca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Podjęcie uchwały nr LIII/484/18 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały nr LIII/485/18 w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr LIII/486/18 w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
- Podjęcie uchwały nr LIII/487/18 w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gminą Międzyrzecz a osobą fizyczną.
- Podjęcie uchwały nr LIII/488/18 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- Podjęcie uchwały nr LIII/489/18 w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- Podjęcie uchwały nr LIII/490/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
8a. Podjęcie uchwały nr LIII/491/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031. - Podjęcie uchwały nr LIII/492/18 w sprawie ustalenia tygodniowej liczby godzin obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dla dyrektorów szkół i innych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom zatrudnionym w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-27 09:50:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-27 09:50:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-27 09:50:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 995 raz(y) |