Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o XXV sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 15 września 2020 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-06 23:33:03 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust.1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
15 września 2020 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze 2020 roku.
- Wybory uzupełniające ławników na kadencję 2020–2023 - przedstawienie opinii Zespołu opiniującego kandydatów na ławników.
- Wybór i ukonstytuowanie się Komisji Skrutacyjnej.
- Przedstawienie regulaminu głosowania i jego przyjęcie.
- Głosowanie na ławników.
- Przedstawienie protokołu Komisji Skrutacyjnej.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyborów uzupełniających ławników na kadencję w latach 2020-2023 (projekt nr 1).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz” (projekt nr 2).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej (projekt nr 3).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej (projekt nr 4).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej (projekt nr 5).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w obrębie 0004 Święty Wojciech w m. Jagielnik (projekt nr 6).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 7).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 8).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 9).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 10).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 11).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 12).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat (projekt nr 13).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 5 lat (projekt nr 14).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 5 lat (projekt nr 15).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres o 10 lat (projekt nr 16).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Międzyrzecz (projekt nr 17).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Międzyrzecz (projekt nr 18).
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020 (projekt nr 19).
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2020 – 2031 (projekt nr 20).
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Międzyrzeckiemu (projekt nr 21).
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania na piśmie.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząc Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-06 23:33:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-06 23:33:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-08 22:07:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 487 raz(y) |