Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o organizacji XXIX sesji Rady Miejskiej w dniu 26.03.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-03-18 21:42:26 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
26.03.2013 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXIX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXIX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) ustalenie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXVIII sesji Rady Miejskiej.
3. Informacja Komendanta Powiatowego Policji w Międzyrzeczu o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
4. Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p.poż. i działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz w 2012 r.
5. Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
6. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
7. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie przyjęcia Programu nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) zmieniającej uchwałę w sprawie diet i zwrotu kosztów podróży służbowych dla sołtysów oraz członków rad sołeckich.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały z dnia 29 listopada 2011 r. w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 20016.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie warunków udzielania bonifikat od opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2013 – 2032.
14. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) o zmianie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Międzyrzecz.
15. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
17. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
18. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
19. Wolne wnioski i informacje.
20. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz