Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o organizacji XXXI sesji Rady Miejskiej w dniu 27.05.2013r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-05-17 13:40:26 przez Marcin Rzepa
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
27.05.2013 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) porządek obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXX sesji Rady Miejskiej.
3. Sprawozdanie z działalności: GZO, OPS (wraz z oceną zasobów pomocy społecznej na rok 2012 dla gminy Międzyrzecz), MOSiW, MOK i MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie za 2012 rok.
4. Raport z działań Gminy Międzyrzecz na rzecz Przeciwdziałania Narkomanii w 2012 roku.
5. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny.
6. Informacja na temat realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2012.
7. Przygotowanie Gminy do sezonu turystycznego.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2013 – 2024.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntownych na okres do lat 3.
14. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do sporządzania spisów inwentaryzacyjnych mienia.
15. Podjęcie uchwały (projekt zdjęty z porządku obrad XXX sesji - nr 10) w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Kaława na lata 2013 – 2020.
16. Podjęcie deklaracji w sprawie bezpłatnego udostępniania wszystkim mieszkańcom Gminy Międzyrzecz wielofunkcyjnego boiska rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej w Kaławie.
17. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
18. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
19. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
20. Wolne wnioski i informacje.
21. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
(-)mgr Maciej Rębacz