Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. budżetu gminy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Finansowo-Budżetowy, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy
Data udostępnienia: 2016-06-28
Ogłoszono dnia: 2016-06-28 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2016-07-11 16:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Id ogłoszenia: WOA.210.1.2016
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o samorządzie gminnym,- ustawa o pracownikach samorządowych,- ustawa o finansach publicznych,- rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej,- rozporządzenie w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych,
- znajomość obsługi programów WORD i EXCEL,
- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania przy przygotowywaniu projektów uchwał i zarządzeń,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- odpowiedzialność, dokładność, terminowość wykonywania powierzonych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Gromadzenie materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi uchwały budżetowej zgodnie z przyjętą procedurą uchwalania budżetu.
- Sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach budżetowych.
- Prowadzenie rejestru budżetu gminy, rejestru uchwał i zarządzeń w sprawach zmian uchwały budżetowej i wieloletniej prognozy finansowej.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, będącymi dysponentami środków budżetowych, w zakresie bieżącej informacji o zmianach planów finansowych.
- Systematyczne przekazywanie dysponentom środków budżetowych informacji o realizacji ich planów finansowych.
- Weryfikacja przedkładanych przez dysponentów sprawozdań pod względem zgodności planów finansowych.
- Pomoc przy opracowywaniu informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze każdego roku i sprawozdania z wykonania budżetu rocznego.
- Pomoc w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i w zakresie operacji finansowych.
- Komputerowa obsługa systemu EUROBUDŻET, Besti@ oraz programu Word, Excel.
- Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów, korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
8,30%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.bip.miedzyrzecz.pl ,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-07-11 16:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem REFERENT WFB w terminie
do 11 lipca 2016 r. do godziny 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.