Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. księgowości podatkowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Finansowo-Budżetowy, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy
Data udostępnienia: 2018-03-02
Ogłoszono dnia: 2018-03-02 przez Irena Kiersztan
Termin składania dokumentów: 2018-03-14 14:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Id ogłoszenia: WOA.210.2.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne:
* wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, administracyjne lub prawne,
* co najmniej 3 letni staż pracy, - obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa – Ordynacja podatkowa,
- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa o ochronie danych osobowych, - znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- księgowanie należności podatkowych podatników podatku od nieruchomości z terenu miasta ( osoby fizyczne i prawne),
- księgowanie wpłat z tytułu dzierżaw majątku,
- systematyczna kontrola terminowości zapłaty zobowiązań podatkowych i innych wpłat,
- uzgadnianie obrotów i sald z księgowością budżetową,
- windykacja zaległości w zakresie prowadzonych podatków i innych opłat,
- prowadzenie rejestru wysłanych upomnień i tytułów wykonawczych,
- stosowanie zabezpieczeń należności podatkowych poprzez wpis do hipoteki przymusowej,
- sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie należności podatkowych, wpłat, sald zaległości oraz nadpłat,
- prowadzenie bieżących spraw podatkowych, wynikających z korespondencji, a także innych dokumentów, będących w posiadaniu Wydziału,
- współpraca z urzędem skarbowym, komornikiem sądowym w zakresie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych,
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów, korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
Pomieszczenie pracy, znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6,59%
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
5) oświadczenia o: - stanie zdrowia, - niekaralności, - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej, - o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-14 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem KSIĘGOWOŚĆ PODATKOWA w terminie do 14 marca 2018 r. do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
O przebiegu dalszych prac kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani pisemnie.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.