ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.22.2018 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie MiędzyrzeczDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.22.2018 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Szczegóły informacji

WRG.271.22.2018 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 571958-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-06-25 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-06-25 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2018-06-12 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Międzyrzecz, 25.06.2018 r.
WRG.271.22.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz”
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwoty:
Część 1 - 223 543,39 zł brutto,
Część 2 - 49 692,00 zł brutto.
 
W wymaganym terminie dla części 1  wpłynęły 4 oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Warunki płatności
2
Tesora Marzena Paczyńska
ul. Elizy Orzeszkowej 38,
43-300 Bielsko Biała
113 926,75 zł
24 miesiące
brak kryterium
w formularzu oferty
zgodnie ze wzorem umowy
3
13p Grzegorz Kociumbas
ul. Turkusowa 11,
52-215 Wrocław
198 019,08 zł
12 miesięcy
0
zgodnie ze wzorem umowy
4
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46,
93-428 Łódź
196 693,53 zł
24 miesiące
0
zgodnie ze wzorem umowy
5
CEZAS Wiesław Halagiera
ul. Śląska 96
66-400 Gorzów Wlkp.
199 814,22 zł
12 miesięcy
1
zgodnie ze wzorem umowy
Termin wykonania: 40 dni.
W wymaganym terminie dla części 2  wpłynęła 1 oferta:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
 
Dodatkowa gwarancja
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych
Warunki płatności
1
Froebel.pl Sp. z o.o.
Al. Racławickie 7, 20-059 Lublin
49 428,78 zł
24 miesiące
0
zgodnie ze wzorem umowy
Termin wykonania: 40 dni.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 22.06.2018 r.
WRG.271.22.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz”
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. 
 
Pytanie 1:
Czy dopuszczają Państwo w zał. 6A Przedszkole, poz. 70 (materac rehabilitacyjny) materac o wym.
200 x 85 x 8 cm ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza zaproponowane rozwiązanie.
 
Pytanie 2.
Mam pytanie dotyczące stawek VAT. Załącznik 6A SP poz. 3, 23, 75, 76e, 99, 101, 103 oraz załącznik 6A Przedszkole poz. 3, 21, 71, 94 mamy inne stawki VAT niż podane w formularzu ofertowym, dodatkowo w poz. 37 w ogóle nie ma wpisanej stawki VAT.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w związku ze złożonymi pytaniami  działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  w zakresie:
 
Załącznik 6A – SP1:
  • Poz. 3 – stawka podatku VAT wynosi 8%
  • Poz. 75 – stawka podatku VAT wynosi 8%
  • Poz. 76e – stawka podatku VAT wynosi 23%
  • Poz. 99 – stawka podatku VAT wynosi 8%
  • Poz. 103 – pozycja zostaje usunięta
 
Załącznik 6A – P4:
  • Poz. 3 – stawka podatku VAT wynosi 8%
  • Poz. 37 – stawka podatku VAT wynosi 23%
  • Poz. 70 otrzymuje brzmienie: „Materac rehabilitacyjny. Wykonany z pianki o podwyższonej gęstości. Min. wym. 190 x 80 x 8 cm.  Min. gwarancja 12 miesięcy. Zdjęcia poglądowe”
  • Poz. 70 – stawka podatku VAT wynosi 8%
  • Poz. 71 – stawka podatku VAT wynosi 8%
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 19.06.2018 r.
WRG.271.22.2018
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz”
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  w zakresie:
 
1. Terminu składania i otwarcia ofert:
Składanie ofert – do 25.06.2018 r. do godz. 13:00
Otwarcie ofert – 25.06.2018 r. o godz. 13:15
 
2. Kryteriów oceny ofert:
Punkt 13. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:
„Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej z części oddzielnie.
 
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w  kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C,
2) „Okres gwarancji” – G,
3) „Klauzula społeczna” – S.
 
2. Powyższym kryteriom zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga [%]
Liczba punktów
Sposób oceny wg wzoru
 
Łączna cena ofertowa brutto
60%
60
              Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------------  x 60pkt
              Cena badanej oferty
Okres gwarancji
30%
30
- wykonawca, który zaproponuje wydłużenie terminu gwarancji o dodatkowe 6 miesięcy otrzyma 15 pkt,
- wykonawca, który zaproponuje wydłużenie terminu gwarancji o dodatkowe 12 miesięcy otrzyma 30 pkt.  
Klauzula społeczna
10%
10
- wykonawca, za zobowiązanie się do zatrudnienia na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt.
- wykonawca za brak zobowiązania się do zatrudnienia na potrzeby realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej otrzyma 0 pkt.
RAZEM
100%
100
 
 
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
L = C+G+S
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
S – punkty uzyskane w kryterium „Klauzula społeczna”
4. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji” dokonana zostanie na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie wg schematu opisanego w tabeli powyżej. Ocenie podlegać będzie wydłużenie okresu gwarancji powyżej wymaganych 12 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy i więcej będzie punktowane tak samo.
6. Ocena punktowa w kryterium „Klauzula społeczna” dokonana zostanie na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie wg schematu opisanego w tabeli powyżej. Ocenie podlegać będzie zatrudnienie na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej. Zatrudnienie jednej lub więcej osób będzie punktowane tak samo.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy pzp).
10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.”
 
3. Formularza ofertowego.
Zmienione formularze ofertowe stanowią załącznik do niniejszej informacji.
4. Wzoru umowy.
Zmieniony wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej informacji.
5. Załącznika 6B:
W pozycji 2 tabeli w kolumnie 4 (Ilość sztuk/zestawów) wpisano ilość zestawów – 12.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500139721-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 571958-N-2018
Data: 12/06/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest: Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 40,00
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Okres gwarancji 30,00 Klauzula społeczna 10,00

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-06-21, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-06-25, godzina: 13:00
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 15.06.2018 r.
 
WRG.271.22.2018
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: „Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz”
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęło pytanie do treści SIWZ. 
 
Pytanie:
Dla pozycji 102 SP 1 zał. 6A (Zestaw materiałów na zajęcia plastyczne) Zamawiający nie podał ilości wymaganych zestawów. Prosimy o uzupełnienie specyfikacji.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wymagana liczba zestawów wynosi 10.
 
Zamawiający informuje, że działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujących punktach:
 
Załącznik nr 6A – SP 1:
  • w poz. 102  wpisano liczbę zestawów materiałów na zajęcia plastyczne – 10, miejsce dostawy oraz stawkę podatku VAT.
  • poz. 90 otrzymuje brzmienie: Pacynka – pomoc logopedyczna do zakładania na dłoń. Posiada zęby i filcowy język, którym można poruszać z zewnątrz. Uszyta z dzianiny futerkowej. Długość  min 25 cm. Pacynka pozwala zademonstrować dzieciom ułożenie języka podczas ćwiczeń artykulacyjnych. Każda z pacynek przedstawia inną postać/zwierzę. Min. gwarancja 12 miesięcy. Zdjęcia poglądowe
Załącznik nr 6A – P 4:
  • wykreślono poz. 13 – wyposażenie sal: kąciki zabawowe – 9 szt.
  • wpisano poz. 13a – wyposażenie sal: kąciki zabawowe – kącik kuchenny – 6 szt.
  • wpisano poz. 13b – wyposażenie sal: kąciki zabawowe – dom dla lalek – 3 szt.
  • poz. 85 otrzymuje brzmienie: Pacynka – pomoc logopedyczna do zakładania na dłoń. Posiada zęby i filcowy język, którym można poruszać z zewnątrz. Uszyta z dzianiny futerkowej. Długość  min 25 cm. Pacynka pozwala zademonstrować dzieciom ułożenie języka podczas ćwiczeń artykulacyjnych. Każda z pacynek przedstawia inną postać/zwierzę. Min. gwarancja 12 miesięcy. Zdjęcia poglądowe
Zmiany naniesiono kolorem czerwonym.
Zmieniony załącznik jest integralnym załącznikiem do niniejszego zawiadomienia.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 571958-N-2018 z dnia 2018-06-12 r.
Gmina Międzyrzecz: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Międzyrzecz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowa dostawa jest elementem projektu pt. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
 
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony