ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.2.2017 - Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.2.2017 - Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2

Szczegóły informacji

WRG.271.2.2017 - Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienie z wolnej ręki

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Nr UZP: 14747 - 2017

Ogłoszono dnia: 2017-01-26 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 14747 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Międzyrzecz: Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 426 930, faks 957 426 979, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRG.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odśnieżanie chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2.Zakres zamówienia dotyczy utrzymania ciągłej drożności ciągów pieszych w miejscowości Międzyrzecz i obejmuje: 1) odśnieżanie chodnika na całej długości i szerokości z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z odkładania się śniegu w wyniku odśnieżania lub posypywania materiałem uszorstniajacym w zależności od warunków atmosferycznych, 2) posypywanie piaskiem ciągów pieszych zlokalizowanych na mostach, kładkach po uprzednim ich odśnieżeniu oraz po wystąpieniu śliskości. Zamawiający każdorazowo pisemnie, telefonicznie bądź e-mailem powiadomi Wykonawcę o konieczności odśnieżania, posypywania chodników i alejek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT46296.30
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dom i Ogród Zbigniew Laskowski,  ,  Bobowicko, ul. Świerkowa 2b,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50000
Waluta: PLN
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Do dnia zawarcia umowy mimo dwukrotnego przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie udało się wyłonić Wykonawcy, gdyż oba postępowania zostały unieważnione. Gmina ogłosiła kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. W związku z panującymi warunkami atmosferycznymi (opady śniegu, gołoledź) konieczne było zawarcie umowy z Wykonawcą realizującym prace w zakresie odśnieżania i posypywania materiałem uszorstniającym chodników stanowiących własność Gminy Międzyrzecz na terenie miasta. Bezpieczeństwo mieszańców jest priorytetem dla Gminy Międzyrzecz, dlatego pozostawienie miasta bez odśnieżania, udrożniania ciągów pieszych jest niedopuszczalne, zwłaszcza przy obiektach użyteczności publicznej (szpitale, urzędy), przy szkołach, przedszkolach czy wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych miasta. Dlatego konieczne było zawarcie umowy z Wykonawcą, który do czasu wyłonienia Wykonawcy prac w drodze przetargowej, będzie realizował usługę.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-26 12:48:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-26 12:50:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-26 12:50:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1255 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony