ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.18.2017 - BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANYDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.18.2017 - BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY

Szczegóły informacji

WRG.271.18.2017 - BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 555007-N-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-08-10 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-08-10 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2017-07-20 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 500026967-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.
Gmina Międzyrzecz: BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555007-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500007341-N-2017 500009772-N-2017
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Przebudowa istniejącego stadionu miejskiego w Międzyrzeczu obejmujących wykonie takich robót jak: 1) 6-cio torowa bieżnia o nawierzchni syntetycznej, 2) rozbieg do rzutu oszczepem (usytuowany w południowym zakolu) o nawierzchni syntetycznej, 3) klatka do rzutu dyskiem/młotem (usytuowana w zakolu południowym) ustawiona na nawierzchni z trawy naturalnej, 4) rzutnia do pchnięcia kulą (usytuowana w zakolu południowym), 5) rozbieg do skoku w dal i trójskoku w zakresie jak na PZT (usytuowany na wschodniej części płyty głównej), 6) utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej pod trybuny systemowe dwurzędowe (strona wschodnia), 7) zakup i montaż trybun systemowych dwurzędowych w dwóch wariantach: a) na długości około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której jeden rząd siedzisk skierowany jest w stronę stadionu a drugi w stronę kortów tenisowych, b) na długości kolejnych około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której oba rzędy siedzisk skierowane są w kierunku boiska piłkarskiego, 8) wykonanie utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej przy bramie wjazdowej od ul. Sportowej, 9) wykonanie całego zakola północnego o nawierzchni syntetycznej, w którym wyznaczyć należy: rozbieg do skoku o tyczce wraz z zeskokami, rozbieg do skoku wzwyż wraz z zeskokiem, 10) rów z wodą, 11) wykonanie ogrodzenia okólnego płyty głównej w odległości około 1,0 m od skrajnego toru (nr 6) - ogrodzenie systemowe - panelowe, 12) wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej (pas o szerokości 1,0 m) wzdłuż skrajnego toru (nr 6) - strefa bezpieczeństwa, 13) wykonanie utwardzonego chodnika na zakolu południowym Stadionu, 14) wykonanie miejsc dla zawodników rezerwowych z dostawą i montażem wiat, 15) Czynności powykonawcze w tym uzyskanie świadectwa PZLA na kat. IV oraz wykonanie badania odbiorczego wykonanej nawierzchni tzw. badanie obiektowe wymienione w normie PN-EN 14877:2014-02 przez specjalistyczne laboratorium, 16) Dokonanie wycinki 30 szt. drzew w gatunku Klon, Lipa, Modrzew, Akacja, Jarzębina, Topola o obwodzie pnia od 50 do 320 cm, pocięcie na odcinki 0,5 m pni drzew nadających się na opał i ich przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Międzyrzecz oraz wywóz pozostałych gałęzi, ścinek, trocin na teren ZUOK w Długoszynie lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach za okazaniem dowodu przyjęcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2609172.17
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: TAMEX Obiekty Sportowe S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydygiera 8/3a
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3990000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3990000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4428999.99
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.09.2017 r.
WRG.271.18.2017           
 
INFORMACJA O POPRAWIE BŁĘDU PISARSKIEGO
W ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA 
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY.
 
Zamawiający informuje, iż w rozstrzygnięciu niniejszego postępowania – ogłoszonego w dniu 01.09.2017 r. – błędnie określono wartość brutto ofert złożonej przez wykonawcę Moris-Polska
Sp. z o.o., ul. Baletowa 4, 02-867 Warszawa. W rozstrzygnięciu wskazano kwotę brutto 4429000,00 zł natomiast poprawna kwota brutto oferty wynosi 4428999,99 zł. Powyższa zmiana nie ma wpływu na uzyskaną przez ofertę punktację w kryterium cena, ani w łącznej punktacji.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                                                                                                                
Międzyrzecz, 01.09.2017 r.
 
WRG.271.18.2017                                                                                                                     
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY.
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164
j.t. z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
TAMEX Obiekty Sportowe S.A.,
ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa
Uzasadnienie:
Oferta nr 2 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, ponieważ zamawiający dokonał zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Punktacja
Okres gwarancji
Punktacja
Łączna punktacja
1
Moris-Polska Sp. z o.o., ul. Baletowa 4, 02-867 Warszawa
4 429 000,00 zł
54,05
60 miesięcy
40
94,05
2
TAMEX Obiekty Sportowe S.A.,
ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa
3 990 000,00 zł
60
60 miesięcy
40
100
3
HEMET Sp. z o. o., ul. Sulechowska 39A, 65-022 Zielona Góra
4 359 000,00 zł
54,92
40 miesięcy
26,66
81,58
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 10.08.2017 r.
WRG.271.18.2017
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 100 000,00 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły 3 oferty od następujących wykonawców:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Okres gwarancji
Warunki płatności
1
Moris-Polska Sp. z o.o., ul. Baletowa 4, 02-867 Warszawa
4 429 000,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
2
TAMEX Obiekty Sportowe S.A.,
ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa
3 990 000,00 zł
60 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
3
HEMET Sp. z o. o., ul. Sulechowska 39A, 65-022 Zielona Góra
4 359 000,00 zł
40 miesięcy
zgodnie
ze wzorem umowy
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 07.08.2017 r.
WRG.271.18.2017
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z poźn. zm.) informuje, iż w postępowaniu wpłynęły pytania do treści SIWZ. Odpowiedzi zamieszczone zostały poniżej w załączniku.
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w związku z udzielanymi odpowiedziami dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujących punktach:
Zamawiający dokonuje zmiany zapisów SIWZ w zakresie pkt 6.6.A ppkt 6,8, 12), który otrzymują brzmienie:
6) kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877 wykonanych przez niezależne akredytowane przez IAAF, potwierdzający pozostałe niewyszczególnione parametry w dokumentacji wykonawczej,
8) kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich opisanych w SIWZ,
12) kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzający spełnienie dla nawierzchni, wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH).
Powyższe wymagania zostały także zmodyfikowane w ZAŁĄCZNIKU NR 7 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – pkt 3.12. TYPY NAWIERZCHNI I KOLORYSTYKA NAWIERZCHNI  dla wariantu nr 1 i nr 2.
 
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500009772-N-2017 z dnia 07-08-2017 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 555007-N-2017
Data: 20/07/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego (dotyczy tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej – wykonawca składa je na wezwanie zamawiającego), Wykonawca w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie złoży następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 10 x 10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu, 2) kartę techniczną oferowanej nawierzchni zawierającej opis technologii wykonania wraz z podaniem norm zużycia komponentów oraz pokazująca parametry oferowanej nawierzchni, 3) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni, wystawionej dla wykonawcy na przedmiotowe zadanie wraz z potwierdzeniem gwarancji (dokument w oryginalne) udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, 4) aktualny certyfikat IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego parametrom technicznym podanym w dokumentacji wykonawczej, 5) kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne nawierzchni wyszczególnione w dokumentacji wykonawczej, 6) kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877 potwierdzający pozostałe niewyszczególnione parametry w dokumentacji wykonawczej, 7) aktualny atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, 8) kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich opisanych w SIWZ, 9) wyniki badań potwierdzające trwałość oferowanego wyrobu na działanie mrozu (mrozoodporność), 10) gwarancję w oryginale na oferowaną nawierzchnię wystawioną przez producenta, 11) aktualny dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta nawierzchni polityki zarządzania jakością – EN ISO 9001, 12) kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) potwierdzający spełnienie dla nawierzchni, wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH).
W ogłoszeniu powinno być: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego (dotyczy tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej – wykonawca składa je na wezwanie zamawiającego), Wykonawca w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie złoży następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 10 x 10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu, 2) kartę techniczną oferowanej nawierzchni zawierającej opis technologii wykonania wraz z podaniem norm zużycia komponentów oraz pokazująca parametry oferowanej nawierzchni, 3) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni, wystawionej dla wykonawcy na przedmiotowe zadanie wraz z potwierdzeniem gwarancji (dokument w oryginalne) udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, 4) aktualny certyfikat IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego parametrom technicznym podanym w dokumentacji wykonawczej, 5) kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne nawierzchni wyszczególnione w dokumentacji wykonawczej, 6) kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877 wykonanych przez niezależne akredytowane przez IAAF, potwierdzający pozostałe niewyszczególnione parametry w dokumentacji wykonawczej, 7) aktualny atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, 8) kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich opisanych w SIWZ, 9) wyniki badań potwierdzające trwałość oferowanego wyrobu na działanie mrozu (mrozoodporność), 10) gwarancję w oryginale na oferowaną nawierzchnię wystawioną przez producenta, 11) aktualny dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta nawierzchni polityki zarządzania jakością – EN ISO 9001, 12) kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzający spełnienie dla nawierzchni, wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 02.08.2017 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  dotyczącej terminu składania i otwarcia ofert w następujących punktach:
  1. Pkt 10.10 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 10.08.2017 r.
    o godz. 13:15
    .”,
  2. Pkt 11.1 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat) do dnia 10.08.2017 r., do godziny 13:00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w pkt 10 SIWZ.”,
  3. Pkt 11.4 SIWZ otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pok. 202 (sala narad), w dniu 10.08.2017  r., o godzinie 13:15.”
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500007341-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.
Międzyrzecz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 555007-N-2017
Data: 20/07/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-08-07, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-08-10, godzina: 13:00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 555007-N-2017 z dnia 2017-07-20 r.
Gmina Międzyrzecz: BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1 , 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, , e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, , faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.miedzyrzecz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.miedzyrzecz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz – pok. 201 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU, WARIANT 400 M, CERTYFIKOWANY
Numer referencyjny: WRG.271.18.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. Przebudowa istniejącego stadionu miejskiego w Międzyrzeczu obejmujących wykonie takich robót jak: 1) 6-cio torowa bieżnia o nawierzchni syntetycznej, 2) rozbieg do rzutu oszczepem (usytuowany w południowym zakolu) o nawierzchni syntetycznej, 3) klatka do rzutu dyskiem/młotem (usytuowana w zakolu południowym) ustawiona na nawierzchni z trawy naturalnej, 4) rzutnia do pchnięcia kulą (usytuowana w zakolu południowym), 5) rozbieg do skoku w dal i trójskoku w zakresie jak na PZT (usytuowany na wschodniej części płyty głównej), 6) utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej pod trybuny systemowe dwurzędowe (strona wschodnia), 7) zakup i montaż trybun systemowych dwurzędowych w dwóch wariantach: a) na długości około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której jeden rząd siedzisk skierowany jest w stronę stadionu a drugi w stronę kortów tenisowych, b) na długości kolejnych około 32,0 mb trybuna dwurzędowa, w której oba rzędy siedzisk skierowane są w kierunku boiska piłkarskiego, 8) wykonanie utwardzenia o nawierzchni z kostki betonowej przy bramie wjazdowej od ul. Sportowej, 9) wykonanie całego zakola północnego o nawierzchni syntetycznej, w którym wyznaczyć należy: rozbieg do skoku o tyczce wraz z zeskokami, rozbieg do skoku wzwyż wraz z zeskokiem, 10) rów z wodą, 11) wykonanie ogrodzenia okólnego płyty głównej w odległości około 1,0 m od skrajnego toru (nr 6) - ogrodzenie systemowe - panelowe, 12) wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej (pas o szerokości 1,0 m) wzdłuż skrajnego toru (nr 6) - strefa bezpieczeństwa, 13) wykonanie utwardzonego chodnika na zakolu południowym Stadionu, 14) wykonanie miejsc dla zawodników rezerwowych z dostawą i montażem wiat, 15) Czynności powykonawcze w tym uzyskanie świadectwa PZLA na kat. IV oraz wykonanie badania odbiorczego wykonanej nawierzchni tzw. badanie obiektowe wymienione w normie PN-EN 14877:2014-02 przez specjalistyczne laboratorium, 16) Dokonanie wycinki 30 szt. drzew w gatunku Klon, Lipa, Modrzew, Akacja, Jarzębina, Topola o obwodzie pnia od 50 do 320 cm, pocięcie na odcinki 0,5 m pni drzew nadających się na opał i ich przewiezienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Międzyrzecz oraz wywóz pozostałych gałęzi, ścinek, trocin na teren ZUOK w Długoszynie lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach za okazaniem dowodu przyjęcia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności objęte dyspozycją art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy. 4. Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowego zadania nastąpi w okresie dwuletnim. W roku 2017 do kwoty jaką zamawiający zabezpieczył na to zadanie w budżecie tj. 2 100.000,- zł brutto natomiast pozostała kwota uregulowana zostanie w 2018 roku. 5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, uzyskanie świadectwa PZLA, wykonanie badania odbiorczego wykonanej nawierzchni tzw. badanie obiektowe wymienione w normie PN-EN 14877:2014-02 przez specjalistyczne laboratorium oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Mapy powykonawcze należy opracować również w formie elektronicznej zapisanej w postaci plików DXF. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. 7. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 9. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 10. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje ze zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 11. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową „EKO - INSTAL” z Gorzowa Wlkp. 12. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych, w tym nawierzchni zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 13. Do specyfikacji załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 14. Do odbioru robót Wykonawca dołączy oświadczenie, w którym zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą przetargową, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące: 1) zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia). Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektu lekkoatletycznego w zakres którego, wchodziło wykonanie okrężnej bieżni lekkoatletycznej z prefabrykowanej nawierzchni kauczukowej lub z nawierzchni z pełnego poliuretanu, który to obiekt uzyskał co najmniej świadectwa PZLA lub IAAF (kompletny kategorii co najmniej IVA). Powyższe roboty muszą być potwierdzone dowodami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności wskazującymi, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2) zdolności zawodowej (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia). Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, w tym: Kierownik budowy – legitymujący się uprawnieniami budowlanymi, uprawniającymi do sprawowania funkcji Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej. Ponadto musi posiadać w swoim doświadczeniu zawodowym, jako Kierownik Budowy w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadanie, których przedmiotem były roboty budowlane obejmujące wykonanie okrężnej bieżni lekkoatletycznej z prefabrykowanej nawierzchni kauczukowej lub z nawierzchni z pełnego poliuretanu, który to obiekt uzyskał co najmniej świadectwa PZLA lub IAAF (kompletny kategorii co najmniej IVA). Wymaganym jest, aby wskazane zadania zostały zakończone (odebrane przez Zamawiającego). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego (dotyczy tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej – wykonawca składa je na wezwanie zamawiającego), Wykonawca w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie złoży następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 10 x 10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu, 2) kartę techniczną oferowanej nawierzchni zawierającej opis technologii wykonania wraz z podaniem norm zużycia komponentów oraz pokazująca parametry oferowanej nawierzchni, 3) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni, wystawionej dla wykonawcy na przedmiotowe zadanie wraz z potwierdzeniem gwarancji (dokument w oryginalne) udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, 4) aktualny certyfikat IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego parametrom technicznym podanym w dokumentacji wykonawczej, 5) kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające parametry techniczne nawierzchni wyszczególnione w dokumentacji wykonawczej, 6) kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877 potwierdzający pozostałe niewyszczególnione parametry w dokumentacji wykonawczej, 7) aktualny atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, 8) kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające wymagane minimalne zawartości metali ciężkich opisanych w SIWZ, 9) wyniki badań potwierdzające trwałość oferowanego wyrobu na działanie mrozu (mrozoodporność), 10) gwarancję w oryginale na oferowaną nawierzchnię wystawioną przez producenta, 11) aktualny dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta nawierzchni polityki zarządzania jakością – EN ISO 9001, 12) kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) potwierdzający spełnienie dla nawierzchni, wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Dowód wniesienia wadium. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem „Wadium - BUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO W MIĘDZYRZECZU” . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą prz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-20 13:12:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-20 13:15:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-12 10:26:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2262 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »