ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRG.271.24.2017 - Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w MiędzyrzeczuDrukuj informację Zamówienie publiczne: WRG.271.24.2017 - Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu

Szczegóły informacji

WRG.271.24.2017 - Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Międzyrzecz

Finansowanie: środki obce

Nr UZP: 578099-N-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-09-04 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-09-04 13:15:00

Ogłoszono dnia: 2017-08-25 przez Tomasz Dembowy

Treść:

Ogłoszenie nr 500045678-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.
Gmina Międzyrzecz: Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Programy Operacyjny - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna dla Działania 3.2 Efektywność energetyczna dla Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna - projekty realizowane poza formułą ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578099-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek  1, 66300   Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WRG.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
 
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71313450-4, 71314300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 35850.81
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28782
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28782
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105534
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 35850.81
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Wiertconsulting Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trzebiatowska 29a
Kod pocztowy: 60-432
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28782
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28782
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105534
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 05.10.2017 r.
 
WRG.271.24.2017           
 
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
                                               UL. RYNEK 1
                                               66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELEFON 095 7426930    FAX 095 7426960
 
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu.
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 j.t.)  informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Wiertconsulting Sp. z o.o., ul. Trzebiatowska, 29a, 60-432 Poznań
 
Uzasadnienie:
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskała najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryteria oceny ofert, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
 
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Punktacja
Ilość wizyt
na budowie
w tygodniu
Punktacja
Łączna punktacja
1
Wiertconsulting Sp. z o.o.,
ul. Trzebiatowska, 29a,
60-432 Poznań
28 782,00 zł
60
4
40
100
2
Lider – Komplet Inwest
sp. z o.o. sp.k., ul. Mieszka I 39, 66-400 Gorzów Wlkp.,
partner – Komplet Inwest sp.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska-Nieboj, Al. 11-go Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wlkp.
105 534,00 zł
16,36
4
40
56,36

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 05.09.2017 r.
WRG.271.24.2017
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
 
Dotyczy: Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Międzyrzecz przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 50 000 zł brutto.
W wymaganym terminie wpłynęły oferty od następujących wykonawców:
 
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Ilość wizyt
na budowie
w tygodniu
Warunki płatności
1
Wiertconsulting Sp. z o.o.,
ul. Trzebiatowska, 29a, 60-432 Poznań
28 782,00 zł
4
zgodnie
ze wzorem umowy
2
Lider – Komplet Inwest sp. z o.o. sp.k.,
ul. Mieszka I 39, 66-400 Gorzów Wlkp.,
partner – Komplet Inwest sp.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska-Nieboj,
Al. 11-go Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wlkp.
105 534,00 zł
4
zgodnie
ze wzorem umowy
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                                                            
Międzyrzecz, 01.09.2017 r.
WRG.271.24.2017
 
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji
wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu.
 
Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  dotyczącej zmiany zapisów w formularzu oferty:
Zapis „Termomodernizacja wraz z montażem OZE budynku Ogniska Muzycznego  w Międzyrzeczu: nadzór nad robotami budowalnymi” zastępuje się zapisem:
„Termomodernizacja wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu: nadzór nad robotami budowalnymi”.
Zmieniony formularz oferty stanowi załącznik do niniejszego pisma.
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 578099-N-2017 z dnia 2017-08-25 r.
Gmina Międzyrzecz: Pełnienie w imieniu Gminy Międzyrzecz funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trybie „zaprojektuj-wybuduj” termomodernizacji wraz z montażem OZE Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzeczu
Dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone zostały w załącznikach.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Dembowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-25 15:04:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-25 15:11:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-19 09:18:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1694 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony