Aktualne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.14.2013 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r. Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.14.2013 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r.Szczegóły informacji
WRPG.271.14.2013 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Międzyrzecz
Finansowanie: środki własne
Nr TED: 144465-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-06-10 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-06-10 09:30:00
Ogłoszono dnia: 2013-04-29 przez Tomasz Dembowy
Treść:
Międzyrzecz, 05.07.2013 r.
Informujemy, że w dniu 05.07.2013 r. ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało opublikowane w Dz. Urz. UE pod nr 2013/S 129-222538
Opublikowane ogłoszenie zamieszczono w zakładce "pliki do pobrania"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 17.06.2013 r.
WRPG.271.14.2013
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: „Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r.”
Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZECZ
UL. RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
REGON 210966846
NIP 596-000-65-53
TELFON 095 7426930 FAX 095 7420228
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informujemy, iż w toku prowadzonego postępowania zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj.:
Veolia Usługi dla Środowiska S.A.
Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Podmiejska 19, 66-400 Gorzów Wlkp.
Oferta nr 1 spełniała wymogi stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jej wartość nie przekracza środków jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Cena brutto oferty: 2 932 200,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert złożono 3 oferty.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 2 wykonawców.
Ocenie podlegały 2 oferty, które otrzymały następującą ocenę:
Nr oferty
|
Nazwa i adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
Punktacja
|
1
|
Veolia Usługi dla Środowiska S.A.
Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Podmiejska 19, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
2 932 200,00 zł
|
100,00
|
3
|
PPHU „NIEWIADOMSKI”
Władysław Niewiadomski
ul. Pamiątkowa 32, 66-300 Międzyrzecz
|
3 089 016,00 zł
|
94,92
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 28.05.2013 r.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż w dniu 20.05.2013 r. wpłynęło pytanie do treści SIWZ. Odpowiedzi zostały zamieszczone poniżej w załącznikach.
Ponadto Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy z Prawo zamówień publicznych przekazał drogą elektroniczną ogłoszenie dodatkowych informacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
Pkt 3.1.15 SIWZ oraz § 3 ust. 2 zdanie drugie projektu umowy otrzymują brzmienie:
„Wykonawca zobowiązany jest poinformować właściciela nieruchomości zamieszkałej w skuteczny sposób (np. za pomocą mediów, ulotek, broszur, plakatów wywieszonych na słupach ogłoszeniowych oraz dostarczonych do spółdzielni mieszkaniowych, zarządców i sołtysów, a także przy pomocy pism adresowanych indywidualnie ) o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy”.
Z uwagi na fakt, że zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy z Prawo zamówień publicznych przekazał drogą elektroniczną ogłoszenie dodatkowych informacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 06.05.2013 r.
Informujemy, że ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego udostępniona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Międzyrzecz, 29.04.2013 r.
Informujemy, że w dniu 29.04.2013 r. ogłoszenie o zamówieniu przesłano do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i opublikowane ogłoszenie o zamówieniu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego po publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WRPG.271.14.2013 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r. Drukuj informację Zamówienie publiczne: WRPG.271.14.2013 - Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych i utrzymywanie ich w należytym stanie oraz na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z tych nieruchomości w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dembowy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-04-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dembowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-04-29 15:56:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-04-29 15:58:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-07-05 09:51:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2680 raz(y) |